Browser

Gestart door Tim C, 20 september 2002 - 14:46:40

« vorige - volgende »

Welke browser gebruik jij?

Internet Explorer
31 (88.6%)
Opera
3 (8.6%)
Netscape
0 (0%)
andere
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 20 september 2002 - 14:46:40

Mikacouli

Ik zit met hetzelfde probleem als BugsBunny.Hij kan zich nniet verbinden met de server.We ambetant.Het ziet er nochtans wel mooi uit qua uitzicht.

Kan er eens iemand precies uitleggen hoe het moet.En het liefst geen teveel computertaal want van computers weet ik nu ook zóóóveel niet. :wink: Ik zou hem wel aan de praat willen krijgen.

Tim C


Mikacouli

Eigenlijk niet nee,er staat gewoon dat hij normaal zichzelf automatisch zou moet verbinden met de server en dat is niet het geval. :cry:

ps;BugsBunny,is het bij jou gelukt?

BugsBunny

Nee Opera werkt niet bij mij. Ik krijg gewoon geen verbinding met de server. Normaal zou het prog automatisch uw verbinding moeten detecteren zoals mikacouli zegt. En het programma probeert wel degelijk een internetverbinding vast te krijgen, dit zie ik aan mijn firewall, dus het programma heeft mijn verbinding dus toch gedetecteerd.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Tim C

check is even of de instellingen ivm met firewalls correct zijn bij preferences/network

BugsBunny

Bij voorkeuren/netwerk staat alleen: identificatie browser, internationale webadressen, proxyservers, servernaam afmaken, prestaties, afhandeling serverfoutmelding en FTP maar niets dat met firewalls te maken heeft  :?
Sorry ma ik ben echt ne computeranalfabeet.  :oops:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

cookie

hebt ge mijnen uitleg op p1 van dit topic gelezen ? als je telenet hebt zou dat echt moeten werken. Werkte bij mij ook en ik weet ook niks af van internetinstellingen enzo.

F2002

Hmmm gaat inderdaad wel vrij snel.. Byebye IE  :twisted:

BugsBunny

jawel het werkt! merci cookie, khad een verkeerd vakje aangevinkt. Iemand geinteresseerd in een keymaker?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

BugsBunny

Ik denk dat ik ook bij opera blijf nu. Het gaat veel sneller, en nog belangrijker, de popups blijven weg!!!
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Eric

Wat een kanjer van een balk zeg.

Weet er iemand hoe ik mijn favorieten van IE kan overbrengen naar Opera, zonder dat ik alles zelf moet intypen?[/b]

Mikacouli

Bij mij is het ook gelukt.Eens naar telenet geweest en wat instellingen gedaan en het ging.Het gaat beduidend veel sneller dan internet explorer.Ben er zeer content van. :wink:

BugsBunny

Citaat van: ericWat een kanjer van een balk zeg.

Weet er iemand hoe ik mijn favorieten van IE kan overbrengen naar Opera, zonder dat ik alles zelf moet intypen?[/b]

Die kanjer van een balk kan je wegdoen door te registreren en door de onnodige balken gewoon weg te doen.
Favorieten ben ik ook nog aan het zoeken.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Eric

Kijken in bestand en dan importeren. :wink:

Nu nog zoeken hoe ik die startpagina kan wegdoen.

BugsBunny

Bestand _ Voorkeuren _ Opstarten en Sluiten _ Start zonder vensters aanvinken of startpagina naar keuze invullen
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!