Browser

Gestart door Tim C, 20 september 2002 - 14:46:40

« vorige - volgende »

Welke browser gebruik jij?

Internet Explorer
31 (88.6%)
Opera
3 (8.6%)
Netscape
0 (0%)
andere
1 (2.9%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 20 september 2002 - 14:46:40

Tim C

Welke internet browser gebruik jij?

Een redelijk overbodige vraag, maar ik wil toch is weten hoever microsoft zijn greep heeft op de F1pits gebruiker ;)

ikzelf gebruik Opera, voor mij de beste browser ooit gemaakt.
- Simpel, maar een goede 5 megabyte groot
- Webstandaard. Dat wil zeggen dat het enkel werkt met de standaards opgemaakt voor het internet. Waarmee je het kaf van het koren op designgebied kan onderscheiden.
- Popups kan je uitschakelen
- Meerdere sessies, binnen 1 venster, geen volletaakbalk meer
enz enz

Eric

Ook de hardnekkige pop ups?  :?:

Tim C

Alle popups, je hebt de keuze:

Accept all pop ups
Refuse all pop ups
Open pop ups in background

voor de geinterreseerden: www.opera.com

BugsBunny

interessant, morgen is proberen dan...
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Mikacouli

Ik hou het bij mijn vertrouwde internet explorer.Nog gemakkelijk en dan nog handig ook.Heb wel opera nog nergens tegengekomen. :roll:

cookie

opera natuurlijk, heel makkelijk en sneller dan internet explorer vind ik.

BugsBunny

Opera werkt dus niet op mijne pc he. Ik krijg nooit een serververbinding???  :?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Eric

bij mij ook niet :?:  :?:  :?:

Geert

opera of niet, ben blij dat netscape er niet (of zo goed als niet) tussenzit. Daarmee ziet de site er helemaal anders uit...en 't is of netscape of Internet Explorer voor sommige 'html-truukjes'

Tim C

Citaat van: BugsBunnyOpera werkt dus niet op mijne pc he. Ik krijg nooit een serververbinding???  :?
ben je reeds verbonden met het net, anders moet je eerst een verbinding maken.

BugsBunny

ik heb kabel dus ik ben altijd online...
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

MS Fan

Citaat van: BugsBunnyik heb kabel dus ik ben altijd online...

Heb je je proxy settings van je provider ingesteld? Ik weet niet vanbuiten waar da weer just moet, maar ik dacht dat er onder file wel ergens preferences ofzo te vinden is waar je dit kan instellen.
Ik hoop dat je hem aan de praat krijgt, want das een leuke browser. Vooral dat alles in één scherm gebeurt, dat je pop-ups kan onderdrukken en de download manager (alle files die je download komen in een aparte lijst te staan) vind ik de belangrijkste pluspunten van opera. En sinds versie 6 zijn ook de meeste websites hetzelfde te zien als in IE (versie 5 had daar ooit wel eens problemen mee ;) )
A sick mind is a true delight ...

Jasper

Ik gebruik IE en vind Mozzilla de beste browser.
Hij heeft dezelfde 'eigenschappen' als die Opera, maar de bestandgrootte weet ik niet.
Hij is sneller dan MSIE, dus dat is ook al een voordeel. ;)

BugsBunny

Vermits ik opera niet aan de praat krijg vraag ik mij af of het niet mogelijk is met één of andere patch, instelling, programma de popups uit te schakelen. Ik had ooit een programma dat popups uitschakelde maar dat trok op niks omdat ge telkens de url moest opslaan als er een popup te voorschijn kwam.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

cookie

heb je telenet ? ga dan naar voorkeuren/netwerk/proxysettings en dan het onderste vakje aanvinken en dit intypen: http://pac.pandora.be:8080/

En je moet versie 6.01 downloaden, ik had eerst een oudere versie maar die werkte bij mij ook niet.