Formula 1 Shadow DN-8 1976 model

Gestart door myvrl.com, 21 juli 2010 - 23:31:50

« vorige - volgende »

myvrl.com

Ik ben bezig met het kopen van een Shadow DN-8  1976 model. Heeft er iemand meer informatie overShadow/ Don Nichols of weet meer Vintage F1's te koop?

0634

Don Nichols verkoopt momenteel met regelmaat een van zijn shadows om van te leven. Dus je moet hem zelf benaderen ;)

Wizard

Don Nichols? Ik ken maar één Don Nichols namelijk een speler van Tilburg (ijshockey).

0634


gloudiesaurus

Citaat van: myvrl.com op 21 juli 2010 - 23:31:50
Ik ben bezig met het kopen van een Shadow DN-8  1976 model. Heeft er iemand meer informatie overShadow/ Don Nichols of weet meer Vintage F1's te koop?


Koopt je echt een 1:1 model of een schaalmodel? Uit Shadow kwam het latere Arrows voort...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

myvrl.com

Geen schaal model maar "the real thing". Ben net klaar met het restoreren van een Indy car en altijd al een F1 willem hebben.
De Shadow heeft naar mijn inzien een van de beste History met veel problemen. Twee van de beste rijders verongelukt, Don Nichols scamed van zijn bedrijf, en ga maar door.

JimmySPA

Waarom vraag je dat hier??? Volgens mij ben je niet echt serieus???
Een tip, mss een mailtje sturen naar Klaas Zwart???

Ga je er mee racen of wat???

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: myvrl.com op 22 juli 2010 - 15:24:16
Geen schaal model maar "the real thing". Ben net klaar met het restoreren van een Indy car en altijd al een F1 willem hebben.
De Shadow heeft naar mijn inzien een van de beste History met veel problemen. Twee van de beste rijders verongelukt, Don Nichols scamed van zijn bedrijf, en ga maar door.

Ik weet dat Don Nichols een pakhuis had in Des Plaines, Illinois.
Later kocht hij een pand in Salinas (California), waar zijn Shadows nu staan...Indien je echt serieus bent, zou je kunnen surfen naar http://www.race-cars.com/carsales/complist.htm

Of je doolt rond op classic party als Goodwood. Vaak wordt zijn komst aan gekondigd...
Don Nichols nu...

RECHTS OP DE FOTO