Gok de Pole [22] Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Gestart door BMW.WilliamsF1, 17 november 2022 - 16:25:08

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 18 november 2022 - 10:25:51Ik wil daarom ook meteen voorstellen om voor 2023 de tijd om te gokken gewoon weer terug te draaien voor begin VT1. Dat voorkomt een hoop verwarring.
Laten we wel wezen, er zijn twee problemen. 'Verwarring' over de aanvangstijd, en het feit dat er soms bijna geen gelegenheid is een tijd neer te zetten wanneer het je uit komt. Vroeger stond het onderwerp er vaak woensdag al, tegenwoordig is er gewoon geen houvast meer; deze keer nog maar 17 uur voor de deadline.

Het moge duidelijk zijn dat het een het ander in de hand werkt. Terug naar VT1 schuift het probleem dus slechts op als er niets aan het laatste wordt gedaan. Met een ruimer window kun je altijd een voorlopige tijd neerzetten; dan hoef je je ook geen zorgen te maken over wanneer de deadline precies valt.

Tot slot, wel of geen VT1? Het argument destijds om daar van af te stappen, is dat je in principe ook uit de vrije training van het bijprogramma hints kunt halen. Dus wel zuiver, maar ik geef toe dat dat vrij academisch is.

Dus als jij je gelukkig voelt bij VT1, en we afspraken kunnen maken over het ander - het tijdig neerzetten, en de anderen hebben ook geen bezwaar, dan vind ik dat een prima compromis.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Mjaa ik moet zeggen dat ik i.v.m. werk ook niet altijd tijd heb om op tijd dat topic te plaatsen. Normaal doe ik het tussendoor ff snel, maar als het wat drukker is dan vergeet ik het weer.

We kunnen ook de topics wat minder uitgebreid maken, maar dat is misschien saai :)

BMW.WilliamsF1

Het verwarrende aan de tijd waarop je je gok mag plaatsen heeft ook te maken met de top 5 gokken. Daar is het nog VT1 en bij Gok de Pole is het dit jaar veranderd naar de eerste sessie van het bijprogramma.

Het makkelijkste is als het bij beide spellen gelijk is. Of dat dan VT1 of het bijprogramma is laat ik maar aan de organisatoren van beide spellen ;)

Breaktest

#18
Uitslag Gok de Pole GP Abu Dhabi  2022               
 1 - (211 punten) = BMW.WilliamsF1*               
 2 - (201 punten) = Sphinx            
 3 - (129 punten) = Mickey

Buiten mededinging:
Robbert65* 253 ptn   
Breaktest 245 ptn      
(Deze punten tellen dus niet ook mee in de eindstand)
*=joker
               
Eindstand kampioenschap            
               
 1 - (3851 punten) = BMW.WilliamsF1*            
 2 - (3379 punten) = Breaktest*         
 3 - (3332 punten) = Sphinx*         
 4 - (3139 punten) = Mickey*            
 5 - (2457 punten) = FolkertE               
 6 - (2382 punten) = Henk1987               
 7 - (2325 punten) = Robbert65               
 8 - (574 punten) = Charrel

Bij deze de felicitaties aan BMW.WilliamsF1.
Voorts nog een kleine troostprijs voor FolkertE als meest aanvallende renner van het peleton eh met de meeste overwinningen, zijnde 4.
Ook een honourable mention voor Sphinx met de hoogste gemiddelde score per GP (218) op de voet gevolgd door Henk1987 (217) voor de keren dat ie meedeed. Robbert en Mickey tot slot hadden wat hoger kunnen staan met een wat gelukkiger inzet van hun joker.
 
Het was me weer een genoegen heren. Ik heb iets met zieltogende toko's, dus ik denk dat ik er volgend seizoen wel weer bij ben.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Ja, laten we nog een keer zieltogen, dat is leuk! :-*
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

hoppa! Weer eens een seizoen gewonnen :)

Bedankt voor het uitrekenen van de scores het hele jaar!

Sphinx

Dat ik hier toch het podium haal... na één gp gemist te hebben  :D
Bewijst iig dat mn strategie nog steeds redelijk werkt
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Ja een joker vergeten in te zetten en gehaast op het verkeerde moment inzetten heeft mij dat podium gekost waarschijnlijk. ;)