Gok de Pole [22] Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Gestart door BMW.WilliamsF1, 17 november 2022 - 16:25:08

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2022

Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Dit is ie dan, de laatste van het seizoen. Veel valt er niet meer te winnen, behalve P2 in het kampioenschap.

Vorig jaar werd Max in Abu Dhabi kampioen. Kan hij dit jaar de overwinning weer pakken?

Uiteraard ook voor de laatste keer dit seizoen weer veel succes met gokken! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 18 november 8:35 CET

Yas Marina Circuit:



Eerder gereden poles in Abu Dhabi (oude lay-out):

2021: 1:22.109, Max Verstappen - Red Bull
2020: 1:35.246, Max Verstappen - Red Bull
2019: 1:34.779, Lewis Hamilton - Mercedes
2018: 1:34.794, Lewis Hamilton - Mercedes


Kwalificatieband:




Tussenstand:

Volgt later


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Mickey

1:22.107

BMW.WilliamsF1


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Waarom is eigenlijk de sluiting van de inzendingen hier vroeger dan bij Gok de Top?

Breaktest

Ik geloof dat ik nu zelf ook te laat ben - niet in de laatste plaats omdat het topic zelf steeds op het aller laatste moment wordt geplaatst
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Er staat daar specifiek bij dat je tot 11:00 uur kan gokken. Hierboven tot 8:35 uur. Van mij mag je gok blijven staan hoor. ;)

Breaktest

Mickey en andere laatkomers - zet maar een tijd neer. Dan hebben we het later wel of die illegaal is of niet.
Zelf hou ik als deadline start van het GP weekend aan, wanneer de eerste auto's van het bijprogramma de baan opgaan, en dat is nu om 10.15.

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Oh ik zie dat jezelf inderdaad een tijd hebt neergezet.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ja ik wacht nooit tot het laatste moment. Soms een banker die ik aanpas. ;)

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Volgens F1 TV begon de training van de F2 om 8:35:

https://f1tv.formula1.com/page/4379/formula-1-etihad-airways-abu-dhabi-grand-prix-2022

De training is ook al gereden en niet pas om 10:15 begonnen:

https://www.fiaformula2.com/Latest/36PUllGWK8dQRgkJT1dL4N/practice-iwasa-sets-the-pace-at-yas-marina

Hele uitslag is al bekend zelfs :)

Dus iedereen na 8:35 is gewoon te laat. Ik was ook een keer te laat toen ik een minuut of 5 over tijd was en die tijd werd ook niet mee gerekend. Je kunt nu dus niet opeens je eigen regels gaan ombuigen, omdat je zelf te laat bent :)

Ik wil daarom ook meteen voorstellen om voor 2023 de tijd om te gokken gewoon weer terug te draaien voor begin VT1. Dat voorkomt een hoop verwarring.

Robbert65

1:23.345

Was wel erg kort dag zo. Graag de joker inzetten als er dispensatie wordt gegeven.

Ik zit op mijn werk, heb niets gezien van tijden en andere klasses of zo, Als dat helpt.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#13
Te laat is te laat - no problem with that.
Ik baseerde me op het schema van de FIA site. Dat begint om 10.15, maar ik zie dat dat local time is. Dus prima, dan rekenen we mijn tijd niet mee.
Maar waar ik wel bezwaar tegen maak, is dat het onderwerp vaak erg laat wordt neergezet. Gistermiddag om 4 uur was er nog steeds geen mogelijkheid om een tijd te plaatsen; daarna ben ik de deur uit gegaan en heel laat thuisgekomen.
En zeker wanneer het een GP in het Oosten betreft moet je mensen meer de gelegenheid geven een tijd neer te zetten.

https://www.formula1.com/en/latest/article.formula-1-etihad-airways-abu-dhabi-grand-prix-2022-timetable.cdePHPijXn7eKMxtHGA4d.html


Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 18 november 2022 - 11:29:201:23.345

Was wel erg kort dag zo. Graag de joker inzetten als er dispensatie wordt gegeven.

Ik zit op mijn werk, heb niets gezien van tijden en andere klasses of zo, Als dat helpt.

Sorry, ook hier geldt, deadline is deadline.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond