BRAZILIË, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 03 november 2022 - 10:23:10

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Breaktest op 23 november 2022 - 11:06:24Ik merk dat de Monaco-crash hier en daar nog steeds na-ijlt en vermoed dat dat nog een tijdje zo blijft. Als je op voorhand van kwade opzet uitgaat, is het ook heel makkelijk  bevestiging in die beelden te zien.
Dus als tegengif een stukje context dat ik bij mijn eerder betoog vergeten was: Perez had een week ervoor zijn contract met twee jaar verlengd. Dan lijkt me de eerstvolgende GP niet het moment om je werkgever een loer te draaien. En uiteraard kan dan ook een streep door het beeld van een coureur die bezwijkt onder de druk en in paniek rare sprongen maakt (voor zover dat überhaupt al op Perez van toepassing is).

Of juist niet. Ik denk niet dat het verzonnen verhaal is. Om eerlijk te zijn vond ik het best een knullige spin van Checo waar ik direct mijn bedenkingen bij had. Ondersturend de vangrail in zie je bij dat soort snelheden eerder dan een achterkant die beheerst omzwiept.

Verder vind ik het ook niet belangrijk. Mensen doet dit soort dingen nu eenmaal. Geen rijder kan zich vrijspelen van naaistreken zodra successen lonken. Pak ze maar allemaal, Senna, Vettel, Schumacher, Lauda, Hunt, Prost, Piquet, Mansell, Alonso, zuivere koffie denk je? It's a part of the game denk ik.