HONGARIJE, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 27 juli 2022 - 11:07:03

« vorige - volgende »

Robbert65

De GP van Hongarije staat voor de deur.

Mickey mouse baantje, zegt de een.
Een echt rijderscircuit, zegt de ander.

Echt een baan voor RBR, zeiden we tot voor kort, nu zegt Toto: "dit is echt een baan voor ons", want minder topsnelheid en dus meer kansen voor de minder snelle auto.

Zeg me, wie gaat het hier goed doen, wie niet, en waarom komt Mclaren eindelijk naar voren dit weekend, gaat Aston Martin eindelijk weer goede zaken doen na een mager eerste halfjaar.

Waarom taant Alfa Romeo, blijft Haas bovengemiddeld presteren en geldt dat hier ook dan?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

De gedoodverfde Red Bull-baan, waar ze eigenlijk nooit echt succesvol waren.

Daarom wint Leclerc komend weekend. ;D

Sabai

Citaat van: Mickey op 27 juli 2022 - 11:36:12
De gedoodverfde Red Bull-baan, waar ze eigenlijk nooit echt succesvol waren.

Daarom wint Leclerc komend weekend. ;D

Als z'n motor heel blijft teminste en hij hem uit de muur houd. Gemiddeld gaat een Ferrari motor 4 races mee dit jaar dus word billen knijpen voor hem.

Mickey

Statistieken kunnen niet altíjd tegen je zijn. ;)

Breaktest

Het wordt in ieder geval tombola. Capuchon en regentijd meenemen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: Robbert65 op 27 juli 2022 - 20:25:37
Echt? Regen op zondag?  :-*
Ik denk mind games, hij probeert ons om de tuin te leiden.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Ik denk dat dit meer een Ferrari baan is.
Red Bull moet het meer hebben van topsnelheid dit jaar, dus ik verwacht dat Spa en Monza beter bij ze zullen passen.

Regen kan wel voor spektakel zorgen. Het is een Mickey Mouse baantje maar hebben toch vaak leuke races gezien. Vorig jaar won Ocon!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Er komt inmiddels wat tekening in het constructeurskampioenschap met een eenzame hekkensluiter (Williams), een breed achterveld, en een duidelijke nr 1, 2 en 3.
Maar waar het echt spannend is, is het gevecht om de 4e plaats tussen McLaren en Alpine. Slechts een paar punten scheiden hen, waardoor ook de prestaties van de 2e rijders op de weegschaal liggen. Een extra dingetje om in de gaten te houden tijdens de race.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Qua racepace zat Verstappen er gewoon weer bij. Ferrari leek wat kleine  problemen te hebben volgens sky. Dus het kan weer alle kanten opgaan  :D

Mickey

Maar Perez jongens. Beschamend wel.

Breaktest

Verrassend. Eindelijk eens niet the usual suspects.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey


Sabai

Citaat van: Mickey op 30 juli 2022 - 17:07:22
Pak die motorwissel nu maar.

Wat schiet hij daar mee op? Dat word dan zijn 3e motor.  En dan is hij helemaal kansloos aangezien inhalen hier amper kan.