Silly Season 2022

Gestart door Mickey, 13 juli 2022 - 12:47:09

« vorige - volgende »

Robbert65

Serieus Mickey, jij kan rekenen. Zo is het precies.

Geld is allemaal heel prima, maar een beetje blij de dagen doorkomen is meer waard.

Het leven is belachelijk kort en elke chagrijnige dag is verloren.

You know what they say:
Life's a bitch, then you die.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

#16
Citaat van: Mickey op 15 juli 2022 - 08:45:40
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben. We weten dat hij om het geld vertrok. Zo zie je maar weer. Iemand met vijftig miljoen op de bank is niet per se gelukkiger dan iemand met twintig miljoen. ;D

Klopt, maar ik denk zelf dat Ricciardo in de gaten kreeg dat hij bij Red Bull nooit wereldkampioen zou worden. Max Verstappen zou altijd de 1e keus worden.
Verstappen begon Ricciardo te overklassen. En dan was er nog de crash in Bakoe, Ricciardo zei daarna de knoop te hebben doorgehakt.

Daarom de stap naar Renault... Renault zou veelbelovende cijfers van de motor hebben laten zien. Vraag me nog altijd af of ze Ricciardo alles niet wat te mooi hebben voorgespiegeld.

Aan de andere kant, van 50 miljoen Euro kun je de rest van je leven een heleboel leuke dingen doen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Net ook gepost in het aanmerkingentopic, maar die lijkt niet door te komen?

Het lijkt oppervlakkig trouwens, verder wel gewoon mijn eigen account en geen adminrechten.

Robbert65

Ik had net hetzelfde: ik was ineens Glaudiesaurus..... Schrok me rot! :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

We hebben Cloudflare op het forum gezet (bescherming tegen bots).
Maar daardoor is er mis gegaan met caching.

Dat hebben we nu weer uitgezet voor het forum.
Dus vanaf nu moet het weer goed gaan. Als het niet zo is, even laten weten  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Alles loopt weer op rolletjes!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

https://nl.motorsport.com/f1/news/sebastian-vettel-vertrekt-eind-2022-formule-1/10344458/

er komt iig een plekje vrij bij Aston Martin, maar ik zou niet weten wie ze daar in zouden moeten gaan zetten. Iets voor Ricciardo misschien?

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 28 juli 2022 - 12:15:01
https://nl.motorsport.com/f1/news/sebastian-vettel-vertrekt-eind-2022-formule-1/10344458/

er komt iig een plekje vrij bij Aston Martin, maar ik zou niet weten wie ze daar in zouden moeten gaan zetten. Iets voor Ricciardo misschien?

Beter een nieuw talent vanuit de F2. Ricciardo heeft ook zijn beste tijd gehad.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 28 juli 2022 - 12:15:01
https://nl.motorsport.com/f1/news/sebastian-vettel-vertrekt-eind-2022-formule-1/10344458/

er komt iig een plekje vrij bij Aston Martin, maar ik zou niet weten wie ze daar in zouden moeten gaan zetten. Iets voor Ricciardo misschien?

In de media wordt de naam van Mick Schumacher gemoemd?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Ik heb nog even door de voorspellingen gescrold, maar niemand had die begin seizoen zien aankomen - ja laatste weken misschien.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Dat is een flinke tegenvaller voor Aston Martin. Ik heb niet het idee dat veel coureurs staan te springen om Vettels zitje over te nemen. En dat heeft ook te maken met het patserig en ongeïnspireerd imago sinds 'Visionair' Stroll de scepter zwaait. Misschien interessant voor coureurs van het type Geldophaler Richting Uitgang (inderdaad:, Ricciardo past nog het beste). Ze hebben ook al geen jeugdopleiding; talentvol jong grut heeft daar ook nauwelijks iets te zoeken.
En die autofabriek wil ook maar niet winstgevend worden. Kortom 't blijft tobben.
Misschien dat ze op termijn het zooitje aan Andretti willen overdoen. Stroll moet alleen nog even wennen aan het idee.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik moet zeggen dat ik toen Vettel in de F1 kwam een groot fan van hem was en erg van zijn jaren bij rbr genoten heb. Toen hij naar Ferrari ging had ik gehoopt dat hij kampioen met ze zou worden. Al begon hij daar wel gekke dingen te doen met als dieptepunt Hockenheim 2018 en Baku waar hij hem in de zijkant Lewis reed. Daarna was de glans eraf.

Breaktest

In 2017 stonden Vettel (inmiddels bij Ferrari) en Lewis en hij allebei op 4 kampioenschappen. Ik denk dat 2018 daarom een cruciaal punt was. Of je het wilt of niet, het ging om: Wie is de top dog? Welnu, de titel ging dus naar Hamilton. Het jaar erna had Vettel nog 1 kans om langszij te komen en in de race te blijven voor de titel GOAT, maar dat lukte opnieuw niet. Daarna ging het langzaam bergafwaarts.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#29
Wow. Alonso gaat in 2023 voor Aston Martin rijden.
Dus geen kampioensaspiraties meer, maar Geldophaler Richting Uitgang. Nog een jaartje (of twee?) afbouwen, dan is het mooi geweest. Daarna moddert Aston Martin weer lekker voort. Waarschijnlijk wel goed voor Alpine die weer toekomstgerichter kan werken: lees Piastri wordt zijn opvolger.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond