Gok de Pole [07] Grand Prix van Monaco - Monte Carlo

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 mei 2022 - 15:49:38

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2022
 

 
Grand Prix van Monaco - Monte Carlo

Max Verstappen wist voor de tweede keer de Grand Prix van Spanje te winnen. Hier moest hij wel wat voor doen en zeker wat geluk bij hebben. Zo reed hij zelf een keer door de grindbak en viel Charles Leclerc uit. Sergio Perez werd 2e en George Russell werd 3e.

Komend weekend staat de thuisrace van Leclerc voor de deur, de Grand Prix van Monaco. Hij wist in zijn geboorteplaats nog nooit in welke klasse dan ook de finish van een race te halen. Vorig jaar kwam hij niet eens aan de start door een crash in de kwalificatie. Max won toen. Kan hij dit jaar weer winnen of zal Charles Leclerc eindelijk wat meer geluk hebben?

Wij gaan de pole weer gokken. Ook voor deze keer weer veel succes!

Je kunt je tijd gokken tot donderdag 26 mei 15:35 CET

Monte-Carlo:



Eerder gereden poles in Monaco:

2021: 1:10.346, Charles Leclerc - Ferrari
2019: 1:10.166, Lewis Hamilton - Mercedes
2018: 1:10.810, Daniel Ricciardo - Red Bull
2017: 1:12.178, Kimi Raikkonen - Ferrari


Kwalificatieband:




Tussenstand:

1 - (1015 punten) = BMW.WilliamsF1
2 - ( 951 punten) = Breaktest
3 - ( 774 punten) = Henk1987
4 - ( 754 punten) = Sphinx
5 - ( 750 punten) = Mickey
6 - ( 690 punten) = Robbert65
7 - ( 574 punten) = Charrel
8 - ( 564 punten) = FolkertE


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Henk1987

#2
1:12.100

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

C.G. de Beaufort

Citaat..Je kunt je tijd gokken tot donderdag 26 mei 15:35 CET

Dat is fout volgens mij. De eerste vrije training is op vrijdag 14.00u-15.00u

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

#8
Citaat van: C.G. de Beaufort op 26 mei 2022 - 11:20:40
Citaat..Je kunt je tijd gokken tot donderdag 26 mei 15:35 CET

Dat is fout volgens mij. De eerste vrije training is op vrijdag 14.00u-15.00u

Groet,

C.G. de Beaufort

Ja nieuwe regel.

Wat mij betreft zetten we het gewoon weer naar de start van VT1

Mickey

Liever niet. De trainingen van eerdere raceklassen maken het dan te voorspelbaar. Als dat is wat we zoeken, zou ik zeggen, laten we dan gokken tot het begin van de kwalificatie.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Ik ben het met Mickey eens. Het is een keuze tussen meest zuivere speelwijze en gemak(zucht). Dan ga ik toch voor het eerste. Van Monaco weet je dat ie afwijkende tijden heeft (net zoals een paar races in het verre oosten). Bijvoorbeeld gisteren is al een F2 training geweest. Die moet je niet kunnen gebruiken bij je voorspelling. Voorts, in F1 zijn ze zelf ook nogal van de klok, daar mogen we best een voorbeeld aan nemen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

#12
Oi, gisteren even niet opgelet, ja, dan was ik dus te laat. Dat is mooi zeg, ik had geen idee dat er gisteren al gereden werd. Porsche supercup of zo?

Overigens, regels zijn regels en de regels veranderen als de boel al loopt voor een seizoen  dat is zo FIA, ik had gewoon beter moeten opletten en ja, Charrel, Charrel had misschien ietsje meer geduld moeten hebben. Jammer dat hij ervoor kiest te stoppen...
Ik zou zeggen: houden zo, eind van t jaar evalueren en nieuwe afspraken maken waar nodig.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Kijk, da's ook een manier om je verlies te nemen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: C.G. de Beaufort op 26 mei 2022 - 11:20:40
Citaat..Je kunt je tijd gokken tot donderdag 26 mei 15:35 CET

Dat is fout volgens mij. De eerste vrije training is op vrijdag 14.00u-15.00u

Groet,

C.G. de Beaufort
Kunnen we jou en Fietser niet verleiden om ook eens mee te doen? Er zijn nog een paar plaatsen vrij namelijk... en altijd maar dingen vanaf de zijlijn roepen, daar word je ook maar appelig van.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond