Monaco, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 23 mei 2022 - 20:19:24

« vorige - volgende »

Mickey

Chaos bij Ferrari. Weer eentje die ik kan afvinken op mijn bingokaart.

Sabai

Ik vond het best een vermakelijke race. Duurde alleen wat lang. Strategie van rbr was erg sterk.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 29 mei 2022 - 18:32:56
Chaos bij Ferrari. Weer eentje die ik kan afvinken op mijn bingokaart.

Ja Monaco had eigenlijk voor Ferrari moeten zijn en voor Leclerc. Nu loopt Max weer wat uit.
Sterk weekend van Perez ook, al had hij wat geluk in de race.

Vond overigens dat ze de race wel slecht in beeld brachten zeg.
Het ophouden van Sainz door Latifi na de pitstops werd helemaal gemist, wat toch redelijk bepalen was.

Het commentaar van Viaplay was helemaal drama, zij hadden nog nooit van de klok + ronde gehoord  ;) en waren een ronde te vroeg met de finishvlag die maar niet kwam  ;)
Toch wel slordig als je daar met 2'en zit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Dat F1TV pro bevalt me prima. Weinig op aan te merken. Hooguit dat de samenvattingen niet goed ge-edit zijn. Ik heb eerst de 30 min. versie gekeken, en daarna toch maar de gehele race, en de laatste vond ik aanmerkelijk onderhoudender omdat dat gepoker met het bandenspel veel beter uit de verf kwam.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Vond de regie dit weekend wat minder.
Wat me opvalt is de rondetijden van coureurs en vrije training en kwalificatie niet standaard meer bij een coureur verschijnen.
Het is soms wachten totdat een coureur over de streep komt om te zien wat de tijd is.

En er werd dit weekend af en toe weg geschakelt, bijv. bij Latifi die Sainz op hield wat hem uiteindelijk de 2e plek kostte. Een redelijk cruciale move in de race.
Had het idee dat de regisseur moeite had om de race te "lezen".
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

https://m.youtube.com/watch?v=cPIvvP_cupQ

Heeft niks met deze race te maken maar moest er even aan denken.