Gok de Pole [06] Grand Prix van Spanje - Barcelona

Gestart door BMW.WilliamsF1, 18 mei 2022 - 12:37:35

« vorige - volgende »

FolkertE

Ik had mijn tijd niet moeten veranderen.   >:(

Breaktest

Citaat van: Charrel op 22 mei 2022 - 20:39:50
Huh.. hoezo was ik te laat? Heb ik iets gemist?  :o
Welke tijd zie je vetgedrukt in het openingstopic?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Charrel

Citaat van: Breaktest op 23 mei 2022 - 01:08:20
Citaat van: Charrel op 22 mei 2022 - 20:39:50
Huh.. hoezo was ik te laat? Heb ik iets gemist?  :o
Welke tijd zie je vetgedrukt in het openingstopic?

Ja.. daarom ook mijn vraag, de sessie begon toch niet om 09:30? Ik doe het altijd relatief kort voor VT1 omdat ik er niet eerder aan denk.

Anyhow jammer, I'm out guys. Thanks voor de leuke jaren!

*Drops the mic*

Robbert65

Nou ja zeg.... kom op sjarrel, regels zijn afspraken, dit had je kunnen weten, gewoon je verlies nemen en lekker weer meedoen.
Misschien dat er nog zoiets is als slechtste resultaat telt niet mee, dat moet je ff vragen.

En: doe 's leuk!  :-*
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Hey Charrel, voor wat het waard is; ik waardeer je bijdragen en zou het leuk vinden als je blijft!

Helpt zeker niet als ik zeg: "het is maar een spelletje"? :D

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Charrel op 23 mei 2022 - 08:08:07
Citaat van: Breaktest op 23 mei 2022 - 01:08:20
Citaat van: Charrel op 22 mei 2022 - 20:39:50
Huh.. hoezo was ik te laat? Heb ik iets gemist?  :o
Welke tijd zie je vetgedrukt in het openingstopic?

Ja.. daarom ook mijn vraag, de sessie begon toch niet om 09:30? Ik doe het altijd relatief kort voor VT1 omdat ik er niet eerder aan denk.

Anyhow jammer, I'm out guys. Thanks voor de leuke jaren!

*Drops the mic*

Nieuwe regel sinds dit seizoen. Ben het er ook niet helemaal mee eens, maar goed. Het was voor de 1e race al bekend gemaakt.

Breaktest

Citaat van: Charrel op 23 mei 2022 - 08:08:07
Citaat van: Breaktest op 23 mei 2022 - 01:08:20
Citaat van: Charrel op 22 mei 2022 - 20:39:50
Huh.. hoezo was ik te laat? Heb ik iets gemist?  :o
Welke tijd zie je vetgedrukt in het openingstopic?

Ja.. daarom ook mijn vraag, de sessie begon toch niet om 09:30? Ik doe het altijd relatief kort voor VT1 omdat ik er niet eerder aan denk.

Anyhow jammer, I'm out guys. Thanks voor de leuke jaren!

*Drops the mic*
Je bent een beetje onredelijk Charrel. Voorafgaand aan het seizoen is na een uitgebreide discussie afgesproken dat het zuiverder is om de deadline te vervroegen, opdat het voorprogramma (F2, F3 enz) geen hints kan weggeven. Ook gedurende het seizoen is daar nog meerdere keren op gewezen. Voorts ben ik al eerder coulant naar je geweest, zie topic https://www.gppits.net/forum/index.php/topic,14826.msg479504.html#msg479504
maar het houdt een keer op.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Charrel

No hard feelings guys  ;)

Heb genoten van het leuke spelletje de afgelopen jaren, dank voor het organiseren en de interactie. Ik zeg ook niet dat ik het er niet mee eens ben, neem niemand iets kwalijk. Niks onredelijks aan, is mijn fout.

Maar ik haak wel af, zoals ik zeg ik denk er vaak kort voor de sessie pas aan. Het leven is druk zat dus ver van tevoren red ik niet, dan heeft het voor mij geen nut.

Thanks en succes