Miami, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 04 mei 2022 - 12:43:12

« vorige - volgende »

Breaktest

Sluit me bij Fietser aan. Eigenlijk is aan de F1-opvatting van Amerikanen al 40 jaar niks veranderd - toen racete men ook over een parkeerplaats. Ja, de poeha er omheen is groter en de tickets zijn sky high. Wat me ook stoort is dat gewone wegverkeer er omheen - het doorbreekt de illusie van dat de race een gebeurtenis van belang is. Die Amerikanen vinden dat waarschijnlijk juist wel leuk: the circus is in town, mensen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Sabai op 08 mei 2022 - 09:04:26
Citaat van: Fietser op 08 mei 2022 - 08:56:33
Ik knap behoorlijk af op die nep-jachthaven en -bootjes langs dit circuit. Een vergelijking dringt zich op met het Eurovisie Songfestival. Dat ging ooit over het mooiste/beste liedje, maar inmiddels zijn de kermis en uiterlijkheden (of de politiek?) eromheen minstens zo belangrijk. De F1 lijkt - qua festivalsfeer - ook die kant op te gaan. Hoeft voor mij niet.
Maar och, misschien is dit slechts het gezever van een van weemoed volschietende, bejaarde veteraan die Tony Brooks - een paar dagen terug overleden, dus RIP - nog live heeft zien racen. :-\ 
In dat geval bied ik nederig mijn excuses aan.

Nee je hebt gelijk.

Vind ik ook. De oorzaak ligt er volgens mij in dat Liberty miljarden betaalde aan Ecclestone.
Dat moet terugverdiend worden en dat zorgt voor verschuiving van prioriteiten. De sport wordt het vehikel in plaats van het doel.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#17
Wel weer een klasse-overwinning van Verstappen, nr 23. Staat nu gelijk met Rosberg en Piquet. Dit is toch wel de gouden eeuw van de NL motorsport.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Da's een understatement. In alle klassen over de hele wereld rijden Nederlanders momenteel goed mee. Erg leuk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

En wat een luxe: Hamilton al vijf races op rij verslagen door een kersverse teamgenoot  ;D
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

van die dingen ja. Het is wel feest de laatste tijd. Ferrari weer bij de les, da's ook mooi!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

En wat een malloot interviewer na afloop. Zes vragen in een proppen en eindigen met "Good luck baby!"
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Ik vond die interviews op de grid ook echt verschrikkelijk met die zogenaamde "celebrities". Wat een schijt volk is dat zeg.

Robbert65

Volgende keer alles weer normaal in Barcelona!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#24
Welnu, voor de verandering is deze discussie eindelijk eens beslecht door gezond verstand.
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/111519/fia-gaat-dragen-van-sieraden-en-piercings-toch-toestaan.html
(voor ieder die tot op heden enige sympathie voor mij kon opbrengen, u ziet, ik ben best onuitstaanbaar genoeg om even mijn gelijk te halen  ;))
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond