Gok de Pole [04] Grand Prix van Emilia Romagna - Imola

Gestart door Breaktest, 22 april 2022 - 01:23:13

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Is het niet een idee om de gegokte regentijd te gebruiken als er op inters of full wets de pole tijd is gereden? Dan ben je van al het moeilijke gedoe af.

En gewoon VT1 aanhouden, als ik ook nog in de gaten moet houden wanneer er een keer een F3 wagen of een Porsche rond rijdt dan is het einde wel zoek  ;)

Robbert65

Of donderdag  (of de dag voor de dag van kwalificatie) 24:00 standaard als deadline?

Ik vind de uitbreiding naar inters prima, maar nat is nat, niet natte tijden aanhouden als een deel droog was of enkele rijders op slicks tijden neerzetten.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 26 april 2022 - 19:59:07
Is het niet een idee om de gegokte regentijd te gebruiken als er op inters of full wets de pole tijd is gereden? Dan ben je van al het moeilijke gedoe af.

En gewoon VT1 aanhouden, als ik ook nog in de gaten moet houden wanneer er een keer een F3 wagen of een Porsche rond rijdt dan is het einde wel zoek  ;)

Eerste goed idee. :)

Tweede; mijn stem gaat naar gewoon op donderdag uiterlijk je tijd plaatsen.

Breaktest

De banden van de uiteindelijke polesitter als referentie gebruiken (groen of blauw = nat) vind ik prima. Het is wat eenvoudiger te controleren. Enig nadeel, het duurt wat langer voor iedereen weet waar ie aan toe is.
 
Maar wat de deadline betreft, bij eerdere discussie hebben we al besloten dat het voorprogramma geen hints mag geven, en met goede argumenten. Ik voel er dus niets voor daar opnieuw aan te morrelen.
Op de officiële website Formula1.com vind je het volledig schema van het betreffende GP weekend en weet je dus exact waar je aan toe bent.
voorbeeld: https://www.formula1.com/en/latest/article.formula-1-crypto-com-miami-grand-prix-2022-timetable.34L8bPHESpGKMqni7TyLQe.html
Als je dat te veel moeite vindt zou ik als vuistregel vrijdagochtend 9.00 aanhouden, met uitzondering van de races in het verre oosten.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond