Gok de Pole [04] Grand Prix van Emilia Romagna - Imola

Gestart door Breaktest, 22 april 2022 - 01:23:13

« vorige - volgende »

Breaktest

1:15.092

En 1:24.234 als het een full wet kwalificatie wordt
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

1:15.277

Edit: en 1:20.777 indien nat.


FolkertE


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel


BMW.WilliamsF1


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey


BMW.WilliamsF1

mja die regentijd gokken is natuurlijk ook onzin, dat is helemaal niet te doen. Anyway, alleen Folkert een paar puntjes gescoord :)

FolkertE


Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 22 april 2022 - 17:49:12
euhm, is dit een natte qualy nu?
Ik heb de kwalificatie (nog) niet gezien, maar de definitie is helder: er is sprake van een natte kwalificatie als alle auto's op full wets van start gaan. Iedere andere omstandigheid wordt gezien als een droge kwalificatie.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Dan denk ik eigenlijk dat we nooit meer een natte kwalificatie gaan krijgen. Als de baan zó nat is wordt de qwali net zo lang uitgesteld, dat 'ie uiteindelijk wordt gecanceld.

Breaktest

Citaat van: Mickey op 23 april 2022 - 08:31:45
Dan denk ik eigenlijk dat we nooit meer een natte kwalificatie gaan krijgen. Als de baan zó nat is wordt de qwali net zo lang uitgesteld, dat 'ie uiteindelijk wordt gecanceld.
Het zal weinig voorkomen maar het is niet uitgesloten. De laatste keer was Stiermarken 2020 meen ik. Maar diverse GP's zat dichtbij, bv  Spa 2021, Sochi 2021, Istanbul 2020.
Nu is full wets het criterium; we kunnen de norm natuurlijk een beetje verlagen, bv: iedereen op  full wets of intermediates bij aanvang van de Q1.
(waarbij nog steeds geldt: 1 team op slicks is al genoeg om het een droge kwalificatie te noemen)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond