Gok de top 2022 - Saudi Arabia

Gestart door Sphinx, 23 maart 2022 - 17:55:22

« vorige - volgende »

Sphinx

Nou, ondanks dat ik me helemaal vergaloppeerde in Bahrein gaan we toch proberen dit nog op te pakken. Nieuw seizoen, nieuwe auto's, nieuwe kanshebbers enz. In Bahrein hebben we al een glimp gezien, kijken wat er blijft op het berucht Carnage Circuit dat na iedere crash eerst gerepareerd moet worden

Plaatst allen uw top 5 voor de GP van Saudi Arabië aankomend weekend. De deadline is vrijdag 25-3 om 15.00u 's middags (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Stand:
1. Breaktest   55
2. Henk1987   54
3. FolkertE   51 *
4. Mickey   48
5. BMW.WilliamsF1 48

* onder dispensatie toegevoegd
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

Even gekopieerd: de voorspelling van Sabai (stond nog in het Bahrein topic)

CitaatVer
Lec
Sai
Per
Ham
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Henk1987


stack0423

#6
Hopelijk zal verstappen zich kunnen herstellen.

1. VER
2. LEC
3. SAI
4. HAM
5. PER



Edit: Reclame is niet toegestaan

BMW.WilliamsF1

1. Leclerc
2. Verstappen
3. Sainz
4. Perez
5. Russell

En Lewis rijdt weer tegen iemands achterkant aan :P

FolkertE

1) Ver
2) Leclerc
3) Sainz
4) Perez
5) Hamilton.

En danku voor dispensatie.  :-*

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik ben benieuwd of dit weekend wel door kan gaan. Net tijdens vt1 een raketaanval op de titelsponser. Moet er niet aan denken dat dit straks tijdens de race gebeurd alleen dan op het circuit.

Sabai

#11
Wel weer een bizarre situatie dit. In Rusland gaan we niet racen want het land is in oorlog.  Maar in Saudi-Arabië dat al jaren in oorlog is met Jemen, schijt aan alle mensenrechten heeft en tegenstanders.En zelfs in het buitenland op een ambassade in opdracht van de prins iemand in stukken laat hakken gaan we wel racen.  Zelfs na een raketaanval op 10km afstand  :-\. Pure hypocrisie i.m.o

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#13
F1 op zijn lelijktst
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Wel een fantastische race met een -voor mij- zeer verrassende uitslag.
Erg leuk, enorm genoten.
Fantastische winst door Verstappen, fenomenale ontknoping, geweldige Leclerc, geschaterd om Ocon, pet af voor Magnussen en wat een hoop pechvogels bij Alfa, Mclaren, Williams...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel