Auteur Topic: Voorspellingen seizoen 2022  (gelezen 3336 keer)

Fietser

• GPPits held
    • Bekijk profiel
Re: Voorspellingen seizoen 2022
« Reactie #75 Gepost op: 13 juni 2022 - 14:10:36 »
Fietser, ik denk niks aan de hand hoor.

Ik geloof ook niet dat er fysiek zo heel veel aan de hand is (toneelspel is Hamilton niet vreemd), maar bedoelde het eerder een tikkie cynisch. De Brit zit momenteel klem, zoals Breaktest het mooi duidde. Hoe nu verder als je geen topwagen hebt en een teamgenoot die je opvreet? Lichamelijke tegenslag of blessureleed is dan voor een topsporter een mooie gelegenheid (of smoes) om de arena fier en waardig te verlaten. En als ik ook al een Wolff hoor praten dat Canada een moeilijk verhaal gaat worden voor de zevenvoudig kampioen, begin ik toch heel zachtjes aan helm/wilgen te denken. Als het al niet de komende maanden is, dan toch aan het einde van dit seizoen.
Maar wie weet komt Mercedes binnenkort toch nog met iets geweldigs op de proppen. In dat geval blijft Russell echter nog steeds een probleempje...
« Laatst bewerkt op: 13 juni 2022 - 20:50:04 door Fietser »

Robbert65

• Donít dream it. Drive it!
  • Redactielid
  • GPPits God
  • Jaguar Racing F1 Team
    • Bekijk profiel
    • jaguar heritage
« Reactie #76 Gepost op: 13 juni 2022 - 14:19:53 »
Hamilton lijkt mij geen opgever.

Hij doet wel wat melodramatisch, maar die gaat er echt nog wel voor volgens mij.

Die 8ste, die wil hij gewoon binnentrekken....

Mickey

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 13 juni 2022 - 17:51:45 »
Maar dat gaat echt niet meer gebeuren Robbert.

Ik geloof wel dat hij rugklachten heeft, maar zoals hiervoor al aangegeven is dat ook een perfecte escape, zonder gezichtsverlies. Daarom lekker aandikken, hou je alle opties open. Zal je zien dat als het per ongeluk zijn kant op valt, hij op wonderbaarlijke wijze genezen is. ;D Maar nee, ik denk dat hij zij klachten aangrijpt als excuus om de verwachtingen te temperen.

Als het dit jaar al niet meer lukt om zich op te laden, lukt het volgend jaar zeker niet meer.

Robbert65

• Donít dream it. Drive it!
  • Redactielid
  • GPPits God
  • Jaguar Racing F1 Team
    • Bekijk profiel
    • jaguar heritage
« Reactie #78 Gepost op: 14 juni 2022 - 12:39:32 »
:) We gaan het zien, ik geniet in ieder geval mateloos van F1 en F2. Meer dan ooit. Sinds begin jaren 90 is F1 niet zo spectaculair geweest en al 4-5 jaar bulkt het van echt talent in de lagere klassen.

Iedere race in F1 is spannend, het veld zit veel dichter bij elkaar nu dan met de vorige configuratie. Gevechten in het middenveld zijn beslist zo entertaining als wat er vooraan gebeurd.

Afgelopen weekend weer naar die feature race zitten kijken van F2, de manier waarop Verschoor daar verschalkt werd was zo verbazingwekkend briljant dat je het bijna niet aan zag komen, kon geen kant meer op. Jammer voor de Nederlander, maar wow wat een actie was dat.
« Laatst bewerkt op: 14 juni 2022 - 12:44:30 door Robbert65 »