Voorspellingen seizoen 2022

Gestart door Mickey, 20 december 2021 - 08:59:14

« vorige - volgende »

Fietser

#75
Citaat van: Robbert65 op 13 juni 2022 - 12:03:27
Fietser, ik denk niks aan de hand hoor.

Ik geloof ook niet dat er fysiek zo heel veel aan de hand is (toneelspel is Hamilton niet vreemd), maar bedoelde het eerder een tikkie cynisch. De Brit zit momenteel klem, zoals Breaktest het mooi duidde. Hoe nu verder als je geen topwagen hebt en een teamgenoot die je opvreet? Lichamelijke tegenslag of blessureleed is dan voor een topsporter een mooie gelegenheid (of smoes) om de arena fier en waardig te verlaten. En als ik ook al een Wolff hoor praten dat Canada een moeilijk verhaal gaat worden voor de zevenvoudig kampioen, begin ik toch heel zachtjes aan helm/wilgen te denken. Als het al niet de komende maanden is, dan toch aan het einde van dit seizoen.
Maar wie weet komt Mercedes binnenkort toch nog met iets geweldigs op de proppen. In dat geval blijft Russell echter nog steeds een probleempje...

Robbert65

Hamilton lijkt mij geen opgever.

Hij doet wel wat melodramatisch, maar die gaat er echt nog wel voor volgens mij.

Die 8ste, die wil hij gewoon binnentrekken....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Maar dat gaat echt niet meer gebeuren Robbert.

Ik geloof wel dat hij rugklachten heeft, maar zoals hiervoor al aangegeven is dat ook een perfecte escape, zonder gezichtsverlies. Daarom lekker aandikken, hou je alle opties open. Zal je zien dat als het per ongeluk zijn kant op valt, hij op wonderbaarlijke wijze genezen is. ;D Maar nee, ik denk dat hij zij klachten aangrijpt als excuus om de verwachtingen te temperen.

Als het dit jaar al niet meer lukt om zich op te laden, lukt het volgend jaar zeker niet meer.

Robbert65

#78
:) We gaan het zien, ik geniet in ieder geval mateloos van F1 en F2. Meer dan ooit. Sinds begin jaren 90 is F1 niet zo spectaculair geweest en al 4-5 jaar bulkt het van echt talent in de lagere klassen.

Iedere race in F1 is spannend, het veld zit veel dichter bij elkaar nu dan met de vorige configuratie. Gevechten in het middenveld zijn beslist zo entertaining als wat er vooraan gebeurd.

Afgelopen weekend weer naar die feature race zitten kijken van F2, de manier waarop Verschoor daar verschalkt werd was zo verbazingwekkend briljant dat je het bijna niet aan zag komen, kon geen kant meer op. Jammer voor de Nederlander, maar wow wat een actie was dat.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

#79
Het seizoen loopt op zijn eind - misschien leuk om je voorspellingen nog eens terug te lezen. 6 pagina's is een beetje veel om door te struinen, maar als je je beperkt tot je eigen visioenen is dat best te doen. Laat hier weten of je de spijker of je duim hebt geraakt.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

24 feb: GP van Rusland wordt afgelast: correct

19 maart: Eindstand wereldkampioenschap:
1. Max  correct
2. Ham (5)
3. Sai (6)
4. Rus correct
5. Per (2)
6. Lec (3)
7. Nor correct
8. Alonso (9)

1 juni: Met nog 15 races te gaan, schrijf ik Hamilton definitief af voor het kampioenschap: correct
13 juni: Russel heeft Hamilton bij de ballen: min of meer.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Citaat van: Mickey op 20 december 2021 - 08:59:14Sinds voorspellen onze gemeenschappelijke hobby is, mag u hier uw voorspellingen voor volgend seizoen deponeren.

Russell gaat het Hamilton enorm lastig maken. Na een race of zes kiest Hamilton eieren voor zijn geld en offert zichzelf op uit teambelang. Maar we zien ook dat hij onder een combinatie van druk en demotivatie gezwicht is.

Max Verstappen wordt opnieuw wereldkampioen en vanwege de interne strijd bij Mercedes is hij drie races voor het einde al niet meer te kloppen.

Sainz strijd tot de laatste race met Norris om de vierde plek in het kampioenschap. Norris verslaat Sainz.

Perez hangt eind komend seizoen zijn helm aan de wilgen en wordt opgevolgd door Gasly.



Een paar half goed.

Wings

Citaat van: Jozef op 22 december 2021 - 11:23:50We weten allemaal dat Hamilton graag een beetje de drama queen uithangt. Ik verwacht dat hij zich nog 2-3 maanden in stilte hult, dat hij ervan zal genieten dat de geruchten over zijn eventuele pensioen zullen aanzwellen totdat zijn fans op Twitter hem massaal smeken om door te gaan, om uiteindelijk met veel #teamLH en #stillirise aan te kondigen dat hij weer helemaal klaar is voor een nieuwe titelstrijd.

Een beetje zoals God het zou doen.

Wings

Citaat van: Wings op 28 december 2021 - 22:05:48
Citaat van: gloudiesaurus op 24 december 2021 - 16:25:39https://www.nu.nl/formule-1/6174950/voormalig-formule-1-baas-ecclestone-denkt-dat-teleurgestelde-hamilton-stopt.html

Ecclestone zegt dat hij stopt...
Hoop het niet. De strijd tussen Verstappen en Hamilton was dit jaar toch prachtig. En het zou mooi zijn als Hamilton voor revanche gaat.

Lewis stopt niet. Ik denk dat 50-miljoen pegels een goede motivatie zijn om nog een jaar door te gaan, daarnaast jaagt hij een sportief doel na. Laat Mercedes en Lewis maar de kleuter uithangen en uitrazen. Volgend jaar staan ze er weer.

Deze heb ik in ieder geval goed! :)

Wings

Citaat van: Wings op 28 december 2021 - 22:02:26
Citaat van: Mickey op 20 december 2021 - 08:59:14Sinds voorspellen onze gemeenschappelijke hobby is, mag u hier uw voorspellingen voor volgend seizoen deponeren.

Russell gaat het Hamilton enorm lastig maken. Na een race of zes kiest Hamilton eieren voor zijn geld en offert zichzelf op uit teambelang. Maar we zien ook dat hij onder een combinatie van druk en demotivatie gezwicht is.

Max Verstappen wordt opnieuw wereldkampioen en vanwege de interne strijd bij Mercedes is hij drie races voor het einde al niet meer te kloppen.

Sainz strijd tot de laatste race met Norris om de vierde plek in het kampioenschap. Norris verslaat Sainz.

Perez hangt eind komend seizoen zijn helm aan de wilgen en wordt opgevolgd door Gasly.

Gasly gaat niet naar Red Bull. No way. Laat dat dan mijn voorspelling zijn want verder vind ik er geen peil op te trekken. :)
Nieuwe generatie racewagens dus de kans is groot dat de gevestigde orde de dienst uitmaakt maar het zou mooi zijn als een Aston Martin of Alpine als een duveltje uit een doosje komt.

Ook goed! ;)

Mickey

Citaat van: Mickey op 27 december 2021 - 17:05:27Ik wel hoge verwachtingen van ze, nu aero een veel grotere rol gaat spelen.

Als dit een voorspelling was, is 'ie ook uitgekomen. :)

Breaktest

Citaat van: Mickey op 16 november 2022 - 14:06:22Max Verstappen wordt opnieuw wereldkampioen en vanwege de interne strijd bij Mercedes is hij drie races voor het einde al niet meer te kloppen.
Deze is toch wel een schot in de roos. :)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ja maar niet om de juiste redenen. ;)

Wings

Citaat van: Breaktest op 20 november 2022 - 10:25:01
Citaat van: Mickey op 16 november 2022 - 14:06:22Max Verstappen wordt opnieuw wereldkampioen en vanwege de interne strijd bij Mercedes is hij drie races voor het einde al niet meer te kloppen.
Deze is toch wel een schot in de roos. :)

Nee. Er was geen interne strijd bij Mercedes en Mercedes heeft geen invloed gehad op het wereldkampioenschap van Max.