Gok de top 2021 - Abu Dhabi

Gestart door Sphinx, 08 december 2021 - 14:08:00

« vorige - volgende »

Sphinx

Nou, tijd voor de grote confrontatie. Alsof Manfred von Richthofen en Roy Brown hun duel moeten uit vechten zo speelt de media het op



Plaatst allen uw top 5 voor de GP van Saudi Arabië aankomend weekend. De deadline is vrijdag 10-12 om 10.30u 's morgens (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten

Stand
1. Henk1987   1547
2. JS JTD   1506,5
3. Breaktest   1494
4. BMW.WilliamsF1   1462,5
5. Sphinx   1413,5
6. Mickey   1342,5
7. FolkertE   838
8. Arthur   627
9. Sabai   248,5
10. gloudiesaurus   182
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Henk1987

1. HAM
2. VER
3. BOT
4. PER
5. GAS

Ik hoop op een ander volgorde maar denk het niet.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

#5
1. BOT
2. GAS
3. PER
4. ALO
5. LEC

FolkertE


BMW.WilliamsF1

1. Verstappen
2. Hamilton
3. Bottas
4. Perez
5. Gasly

Sphinx

And then the Winged Hussars arrived.  Denk je dat alles reeds in het putje is gegaan, komt er dankzij een duel tussen Mick en Latifi toch nog een kleine kans. En dju nog aan toe Max pakt hem ook haha. Ik lag te schateren om Toto's verbijsterde No no no Michael no. Hij had moeten weten dat Masi in zijn V8 Supercar tijd NOOIT een race onder geel liet eindigen, of er moest iets heel erg mis zijn gegaan. En Lewis had moeten weten dat Max altijd aanvalt als je het niet verwacht. Zo'n wijde lijn rijden op bocht 5 is vragen om een aanval en die kwam ook. Zucht, wel weer typisch dat Mercedes ook meteen een advocaat mee had genomen richting ArabiË. Zo als de waard is vertrouwt hij zijn  gasten blijkbaar

Uitslag Race
1. Verstappen (oh my looooooooooooooooooooooooord, zoals Albon door de radio tetterde)
2. Hamilton (no no no no no no, there's no limit, zou 2 unlimited zeggen)
3. Sainz (nog even de 3e plek in het WCC gepakt)
4. Tsunoda (stilletjes met Bottas afgerekend die geen aanval meer kon pareren)
5. Gasly (ook meteen meegeklapt met Tsunoda)
(6. Bottas (...)
(8. Alonso (El Plan)
(9. Ocon (gritst nog kruimels mee)

Uitslag weekend
1. BMW.WilliamsF1 - 87
2. Henk1987 - 73
3. Mickey - 65
4. Sphinx - 59
5. Breaktest - 51
6. FolkertE - 41
7. JS JTD - 20

Oei, de gok van JS JTD mislukt een beetje. Omlaag gestort als een kanonskogel van de Kahleberg

Eindstand Gok de top 2021
1. Henk1987   1620
2. BMW.WilliamsF1   1549,5
3. Breaktest   1545
4. JS JTD   1526,5
5. Sphinx   1472,5
6. Mickey   1407,5
7. FolkertE   879
8. Arthur   627
9. Sabai   248,5
10. gloudiesaurus   182

Met de tweede score van het weekend was Henk1987 safe. Breaktest kwam slechts tot 51 punten en ziet BMW.Williams voorbij razen, JS JTD valt door zijn kamikazegok van het podium. Gefeliciteerd Henk1987!!

Dit was een van de meest gekke seizoenen van de laatste jaren, en ook een van de leukste van de laatste jaren. Tot de laatste wedstrijd, tot de laatste bocht en zelfs tot de laatste advocaat zijn ze doorgegaan. Misschien zijn ze nog niet klaar als Mercedes de grote boze dronken Toto Wolff niet tegen kan houden. Daarom na een start met Sabaton ook een uitsmijter van Sabaton over een wonderlijk Oostenrijks sprookje waar gevleugelde huzaren een zekere nederlaag wisten om te draaien. Winged Hussars

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Nice, P2 had ik niet meer verwacht. De overwinning was wel heel ver weg, dus ik mag hier wel tevreden mee zijn :)

Bedankt voor de organisatie weer dit jaar!!  8)

Henk1987

Leuk seizoen en bedankt voor je werk Sphinx!
Volgend jaar weer!

Mickey

Dat inderdaad!

Hoop dat ik volgend jaar met meer aandacht kan gokken. ;)

Breaktest

Toch op het podium, mijn naam in vet, ik ben tevreden.  ;)
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

JS JTD

Kan ik nog protest aantekenen? "This is so not right!!!!!"

;D

Robbert65

Komend seizoen doe ik graag mee, op de een of andere manier vergat ik de laatste jaren op tijd aan te melden en dat is wel een beetje dom.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel