GP van Monaco 2021

Gestart door Jozef, 22 mei 2021 - 16:19:57

« vorige - volgende »

Jozef

Hij zal het in elk geval niet snel vergeten, nee.


Breaktest

Citaat van: Jozef op 23 mei 2021 - 18:15:29
Een vrije training is ook nog wat anders dan een allerlaatste ronde in een kwalificatiesessie. Het kwam hem allemaal razend goed uit... tot een half uurtje voor de start van de race. Dat is van een schoonheid waar ik wel van kan genieten.
Dat is toch weer het mooie van F1. Een dramaschrijver kon het niet beter verzinnen. Zelfs voor wie in Charles' kwalificatie-onschuld gelooft, zal een glimlach niet hebben kunnen onderdrukken. En als je vindt dat Max onrecht is aangedaan in de eerste races, is dat dit nu over het veld een beetje rechtgetrokken.
Wat me verder verbaast is dat noch Alonso, noch Ricciardo zichzelf aan de praat krijgen. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Ja Ricciardo verbaasd me ook. Het verschil met Norris is wel enorm groot, en Ricciardo is toch een ex-winnaar in Monaco.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Het kostte bloed, zweet, tranen en net geen twee dagen, maar het is Mercedes eindelijk gelukt om het wiel van de bolide van Formule 1-coureur Valtteri Bottas los te krijgen.

https://www.telegraaf.nl/sport/1926553591/mercedes-wrikt-wiel-van-bolide-valtteri-bottas-na-twee-dagen-los

Ik denk dat'ie er verkeerd opgeschroefd was...

Groet,

C.G. de Beaufort