Gok de Pole 2021

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 maart 2021 - 11:43:49

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Arthur op 26 maart 2021 - 17:48:24
Ik wil me ook wel committeren voor alle races [- 1] want voor de komende race ben ik al te laat....  ::)
Mooi, iedere extra ziel is er een. Sprak de dominee.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Al meermalen mee gedaan en was ook erg leuk. Afgelopen seizoen was bizar dus laten lopen. Maar nu weer zin 'an dus bring it on. Laten we de race van dit weekend dan als een lentetest beschouwen en de volgende race voor het eggie?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

#17
De kop is eraf. Met een fantastische pole voor Max.
Hier ter velde is men nog wat roestig, zo lijkt het. Dat men niet aan de tijden van de wintertest kwam, moet menigeen (ahum) hebben verrast.
Zoals beloofd hou ik dit seizoen de stand bij.

Uitslag Grand Prix van Bahrain 2021


     ptn   
1   164  BMW.WilliamsF1
2   162   Breaktest
3   146   Charrel
4   100   JS JTD
5   092   Gloudiesaurus
6   088   Sphinx
7   078   Mickey
8   000   Arthur

Dit is tevens de tussenstand.



Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Charrel

Sta ik toch mooi ff 3e tot nu toe  8)

BMW.WilliamsF1

ik sta mooi bovenaan, misschien toch maar wel organiseren :D

BMW.WilliamsF1

hier is ie dan, de echte tussenstand ;)

In de vorige zaten wat afrondingsverschilletjes. Mijn Excel heeft dit zo uitgerekend. Breaktest loopt zelfs nog een puntje in :)

1 - (164 punten) = BMW.WilliamsF1
2 - (163 punten) = Breaktest
3 - (147 punten) = Charrel
4 - (101 punten) = JS JTD
5 - ( 93 punten) = gloudisaurus
6 - ( 88 punten) = Sphinx
7 - ( 78 punten) = Mickey

Breaktest

Je bent wel een draaikont BMW.WilliamsF1, maar goed, dan geef ik hem weer aan je over. En die afronding is doelbewust, dat leek me correcter. Je kunt immers max 300 en geen 301 ptn halen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Charrel

Ik ga voor degene waar ik de meeste punten van krijg  ;D

Maar topper jongens. Dank aan Breaktest voor het opzetten & voor BMW voor het doorpakken!

Arthur

Ik sta niet eens in de top 10.....  ::)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Misschien is het een idee om dit seizoen de 2 slechtste resultaten te schrappen? In plaats van 1 slechtste resultaat.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

haha dacht ik al :D

Heb mijn Excelletje nu aangepast dat ie de 2 slechtste resultaten er af haalt ipv 1.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

Ik heb ook een verzoeknummer; geloof zelfs dat ik eerder was.
Als het een regenkwalificatie dreigt te worden, geef ieder dan de gelegenheid zowel een droogweertijd als een regentijd op te geven. Dan kan het spel dat weekend in ieder geval doorgang vinden.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Ja dat is een idee, maar ik vind het lastig om te organiseren zo.

En wanneer is het een regen kwali? Als de baan opdroogt en ze rijden op slicks hun snelste ronde op een nog beetje natte baan, telt dan de regentijd of droogweertijd?

Ik denk dat er veel teveel discussie komt als we dit gaan introduceren.