Gok de Pole 2021

Gestart door BMW.WilliamsF1, 25 maart 2021 - 11:43:49

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Beste mensen,

Vorig jaar waren er aan het einde van het seizoen nog erg weinig mensen die meededen aan Gok de Pole. Ik wil het dit jaar best wel weer organiseren, maar dan moet er wel wat animo voor zijn.

Helaas is voor mij de motivatie om de organisatie op me te nemen wel aardig verdwenen, maar misschien komt die nog terug. Als iemand de organisatie over wil nemen, dan hoor ik het ook graag.

Het is nu voor de 1e race misschien wat kort dag, dus de eerste ronde overslaan zou kunnen. Er zijn nog 22 races (als t allemaal doorgaat) te gaan :)

Breaktest

Ik wil het wel op me nemen, maar minimaal 10 deelnemers is toch eigenlijk wel een voorwaarde.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ik heb er altijd veel plezier aan beleefd, dank nogmaals daarvoor, ongeacht je besluit!

Het zou voor mij een 'moetje' teveel zijn icm andere 'verplichtingen', sorry.

En mochten we nog aftrappen dan hierbij mijn tijd. ;-)

1:26.777


JS JTD

Ja ik heb ook altijd met plezier meegedaan. Misschien dat we een poll moeten doen om het aantal potentiele deelnemers in kaart te brengen?
Minder dan 10 zou inderdaad wel erg mager zijn.

Mickey

Zijn er überhaupt nog tien gebruikers hier?   ;D

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 25 maart 2021 - 19:17:10
Zijn er überhaupt nog tien gebruikers hier?   ;D

Dat vraag ik me ook af :)

Sphinx

Voor het geval we de "kiesdrempel" halen zet ik hier een tijd neer

1:26.874
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Nou ja hier dan: 1:27,633

Mocht ik dan toch deze winnen dan kan ik altijd de zooi uitrekenen :D

Breaktest

#8
1:27.621
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

JS JTD

Nou vooruit, dan doe ik er ook eentje: 1:26.999

Charrel

Ik ben er sowieso weer bij!

1:27.461

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

7 mensen die mee doen is een beetje weinig om een heel seizoen te organiseren eigenlijk :(

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 26 maart 2021 - 14:04:25
7 mensen die mee doen is een beetje weinig om een heel seizoen te organiseren eigenlijk :(
Is inderdaad weinig, maar ach zelf heb ik er lol aan. Dus hoewel we de kiesdrempel niet hebben gehaald, vind ik het geen probleem de stand bij te houden. Wie weet sluiten zich nog wat ad hoc deelnemers aan in de loop van het seizoen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Ik wil me ook wel committeren voor alle races [- 1] want voor de komende race ben ik al te laat....  ::)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel