Gok de Pole [17] Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Gestart door BMW.WilliamsF1, 08 december 2020 - 10:30:11

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2020
 

 
Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

De Grand Prix van Sakhir was er weer één met veel drama, maar ook met een 1e overwinning voor Perez en het 1e podium voor Ocon. Het drama begon met een mislukte dubbele pitstop van Mercedes. George Russell kreeg de verkeerde banden en moest nog een keer pitten. Hij kwam goed terug, maar toen kreeg hij een leeglopende band en moest hij nogmaals stoppen. Hij reed tot de problemen aan de leiding. Max Verstappen had dit keer ook pech. Doordat Leclerc de auto van Perez aantikte moest hij uitwijken en kon hij nergens meer heen, zijn voorwielophanging brak af tegen de bandenstapel.

Of Lewis Hamilton er komend weekend bij is is nog niet bekend. Mocht George Russell weer in mogen stappen dan hopen we op wat meer geluk voor hem en ook dat Max in ieder geval het seizoen op het podium kan eindigen. Want zoals iedereen weet is het alweer tijd voor de 17e en laatste race van het jaar. De Grand Prix van Abu Dhabi op het Yas Marina Circuit staat op het programma.

De strijd om de overwinning in Gok de Pole is nog niet gestreden, dus ook voor de laatste keer dit seizoen weer veel succes met gokken! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 11 december 10:00 CET

Yas Marina Circuit:



Eerder gereden poles in Abu Dhabi:

2019: 1:34.779, Lewis Hamilton - Mercedes
2018: 1:34.794, Lewis Hamilton - Mercedes
2017: 1:36.231, Valtteri Bottas - Mercedes
2016: 1:38.755, Lewis Hamilton - Mercedes


Kwalificatieband:




Tussenstand:

01 - (3375 punten) = Breaktest *
02 - (3317 punten) = BMW.WilliamsF1 *
03 - (3050 punten) = Mickey *
04 - (3010 punten) = Sphinx *
05 - (3002 punten) = JS JTD *
06 - (2929 punten) = Wings
07 - (2681 punten) = Charrel
08 - (2082 punten) = Tuesday *
09 - (1915 punten) = Sabai
10 - ( 537 punten) = FolkertE

*) Joker gebruikt


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Mickey

1:34.077

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

#3
1:34.205
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings


BMW.WilliamsF1



Charrel


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Spannend zo  :D

Ze moeten dus onder mijn tijd komen (of er bovenop, das het beste) als ik nog wil winnen :)

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 december 2020 - 10:03:09
Spannend zo  :D

Ze moeten dus onder mijn tijd komen (of er bovenop, das het beste) als ik nog wil winnen :)
Is dat zo?
Heb je wel eens van een visje uitgooien gehoord?  ;D ;D ;D
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Ze mogen tot 1:34,115 gaan dan win ik, 1:34,116 wordt helemaal leuk voor ons 2 en nog leuker voor Charrel met zijn joker en alles boven de 1:34,117 win jij het seizoen :)

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Ze gaan voorlopig nog 4 tienden langzamer dan VT1 vorig jaar, dus waarschijnlijk gaan ze niet zoveel harder in de kwali. Dan had ik wellicht boven jouw tijd moeten gaan zitten :)