Gok de Top 2020: Finale! (Abu Dhabi)

Gestart door Sphinx, 07 december 2020 - 19:22:31

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 08 december 2020 - 14:49:41
Zo Sphinx, volledig eens! Wat een baggersite is dat geworden zeg.

Dan ben ik niet de enige die daar zo over denkt. Je zit een kwartier te zoeken naar simpele begintijden van de sessies :D

JS JTD


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

1. Hamilton
2. Verstappen
3. Bottas
4. Perez
5. Ricciardo

Max moet voor mij dus ff P2 pakken om dit spelletje nog te kunnen winnen :)

Mickey

Leuk dat wie van ons wint eigenlijk in zijn handen ligt.

Mickey

Maareh, heb je je scherm nog een paar keer ververst tegen tien uur om te kijken of ik je niet zou coveren? :P

Dan had ik 'm in de pocket. ;)

Maar je wil natuurlijk Senna zijn, geen Prost. Hèhè!

BMW.WilliamsF1

Had nog wel ff snel gekeken. En toen kwam het nieuws dat Perez een grid penalty krijgt. Als ze dat nou eerder hadden laten weten :P

Mickey


Sphinx

En daarmee is het seizoen 2020 ten einde:

Uitslag race
1. Verstappen (van start tot finish)
2. Bottas (rookte weer te vroeg zijn banden op)
3. Hamilton (vraag me eigenlijk af waarom hij nu terug kwam, had gewoon vakantie gepakt en Russell P2 laten pakken, maar goed)
4. Albon (netjes afgesloten, nu kan het grote speculeren beginnen)
5. Norris (zal Renault toch pijn doen dat de beste Renault aangedreven auto een klant is)
(6. Sainz (met een 6e plek naar Ferrari, maar niet volgende week al)
(7. Ricciardo (met een 7e plek naar Mclaren)

Eindstand Gok de Top 2020
1. Mickey   1184
2. BMW.WilliamsF1   1175
3. Wings   1138

4. Breaktest   1111
5. Sabai   1110
6. Van Wijk   1067
7. JS JTD   1050
8. Sphinx   932
9. Folkert_E   370
10. Arthur   185
11. lucavri   164

in de laatste race scoort Mickey 70pt, 4pt meer dan BMW.WilliamsF1, waardoor hij de leiding niet afstaat. Van harte gefeliciteerd. Ook bijzonder, hij is meestal de eerste geweest die een voorspelling af durfde te geven in een raceweekend. Wings scoort ook 70pt, 1 puntje meer dan Breaktest die hem daardoor niet meer van het podium krijgt. Sabai komt op zijn beurt een punt te kort op plek 4. Ikzelf heb twee keer een race gemist dit jaar en was daardoor al kansloos voor top5, maar net als Max win ik wel de laatste race met 79pt  :P

We wachten af wat evt wijzigingen in rijders bezettingen en transfermarkt nog gaan brengen. Krijgt Gasly een Japanner als teamgenoot, of een Thai? Hoe lang duurt het voor Mazepin tegen een raceban aanloopt. En de grote vraag die al maanden rondzingt: hoe gaat Alex Albon zijn contract bij RBR invullen. Als reserve of als rijder? We wachten af. Tot volgend seizoen!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Veel dank voor de organisatie, Sphinx! Leuk om deze te winnen! Ben altijd wel vlot met mijn voorspelling inderdaad.

Ik heb vanaf begin dit jaar mijn best gedaan om emotie te scheiden van ratio en vooral veel naar de statistiek gekeken, dat is eigenlijk wat me hier gebracht heeft.

BMW.WilliamsF1

Jammer dat ik het heb laten liggen in de laatste paar races :(

Maar goed, P2 is ook netjes. Gefeliciteerd Mickey! En Sphinx bedankt weer voor de organisatie! :)

Breaktest

Citaat van: Mickey op 13 december 2020 - 18:32:51
Veel dank voor de organisatie, Sphinx! Leuk om deze te winnen! Ben altijd wel vlot met mijn voorspelling inderdaad.

Ik heb vanaf begin dit jaar mijn best gedaan om emotie te scheiden van ratio en vooral veel naar de statistiek gekeken, dat is eigenlijk wat me hier gebracht heeft.
Gefeliciteerd Mickey. Mooie overwinning!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey


Van Wijk

Sphinx, bedankt voor de organisatie. Het was weer heel leuk.
Mickey ,gefeliciteerd !