Gok de Pole [17] Grand Prix van Abu Dhabi - Yas Marina

Gestart door BMW.WilliamsF1, 08 december 2020 - 10:30:11

« vorige - volgende »

Mickey



Mickey

Hehehe! Geen idee van de exacte regels en te lui om ze erbij te pakken op vrijdagavond, maar voor mijn part wordt 'ie automatisch voor je ingezet hoor, deze laatste ronde.  ;)

Sabai

Dit vind ik de mooiste pole van Max tot nu toe. Echt mooi gedaan.

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ik vond het een leuke verrassing, maar niet de mooiste. Bij Mercedes is de spanningsboog weg vanwege beide kampioenschappen die binnen zijn, Bottas rijdt al weken als een oud wijf en Hamilton komt net bij van de Chinese kriebelhoest. Dat bij elkaar is volgens mij de cocktail die dit voor Max mogelijk maakte. Zo bijzonder vind ik het dus niet om eerlijk te zijn.

Breaktest

Dat kan best een verklaring zijn, maar als de snelste tijd drie keer in de laatste seconden verbeterd wordt, is dat gewoon mooi. Ook de minimale verschillen duiden erop dat niemand zich heeft ingehouden.   
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

De minimale verschillen zijn juist een kenmerk van de trendbreuk en onderschrijven mijn hypothese.  ;)

Breaktest

En deze contest?
Kan iemand mij nog even tot koning van de apenheuvel kronen? Tot undisputed champion, tot capo di tutti capi? 
Ik heb de champagneflessen namelijk al met traditioneel samoeraizwaard ontkurkt. Toch niet te vroeg, hoop ik?   
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Morgen eens ff kijken of ik alvast de uitslag zonder bonuspunten kan posten, dan moet ik daarna nog ff een berekening er op los laten en topic fixen voor einde seizoen :)

Maar je hebt wel gewonnen hoor.

Breaktest

Mooi! Dan laat ik de kar met confetti door de straten trekken!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Geheel onverwacht pakte Max Verstappen de pole position en overwinning in het laatste F1 weekend van het jaar! De laatste Gok de Pole werd gewonnen door Sphinx. Gefeliciteerd met je overwinning! :)

Uitslag Grand Prix van Abu Dhabi:

1 - (210 punten) = Sphinx
2 - (196 punten) = Breaktest
3 - (196 punten) = JS JTD
4 - (187 punten) = Charrel *
5 - (186 punten) = BMW.WilliamsF1
6 - (184 punten) = Mickey
7 - (109 punten) = Wings

*) Joker ingezet

De eindstand inclusief bonuspunten komt in een nieuw topic.