Auteur Topic: Het einde van Formule1?  (gelezen 489 keer)

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
Re: Het einde van Formule1?
« Reactie #15 Gepost op: 08 oktober 2020 - 22:46:10 »

Wings

• GPPits mythe
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 10 oktober 2020 - 12:45:05 »
Zo wordt het anders wel uitgelegd. Afijn, maakt verder ook niet uit, dat autofabrikanten inzetten op elektrificatie is niets nieuws. Kijk alleen al naar de fabrikanten die deelnemen aan de Formule E. Allen lopen ze met een grote boog om de Formule 1.

Breaktest

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 10 oktober 2020 - 15:08:58 »
Tja, je kunt te goeder trouw Honda's argumenten voor lief nemen of er skeptisch in staan.
zelf ben ik toch wel geneigd hen te geloven. Om twee redenen.

Op de eerst plaats worden wij Europeanen altijd net een tikkeltje warmer van F1 dan Aziaten.  Susuka heeft weliswaar een lange traditie, maar alle overige Aziatische inbreng is er altijd een van komen en gaan geweest.
Ook moet ik denken aan Honda's Earth concept, zie de RA107 uit 2007. Kennelijk hebben zij net iets meer met milieu/leefbaarheid, enz dan vergelijkbare concerns.  Hoewel ze niet voorop lopen qua elektrificatie hebben ze zich wel altijd ingespannen om zo efficient mogelijke verbrandingsmotoren te maken.

En aan de andere kant hebben we natuurlijk ook het vermolmde zelfbeeld van F1, dat ooit de snelste klasse wilde zijn, maar waar langzaam het meest verspillende geldverslindende instituut is bij gekomen.

De spreuk blijft wel hangen maar het tegeltje niet...

Matthijs

• GPPits God
    • Bekijk profiel

Breaktest

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 15 oktober 2020 - 13:48:28 »
De spreuk blijft wel hangen maar het tegeltje niet...

Wings

• GPPits mythe
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2020 - 14:45:34 »
Dé voorspelling van 2020 is dat Max in 2021 bij Mercedes racet. Ik geloof er niets van. Ik las tevens dat Ferrari tegenstribbelt en niet bereid is in te stemmen tegen bevriezing van doorontwikkeling in 2020. Ik zie Red Bull niet terugkeren bij Renault, dus zullen zij op zoek moeten naar een fabrikant die zijn label eraan wil hangen en investeert.

SMF spam blocked by CleanTalk