Gok de Pole [09] Grand Prix van Toscane - Mugello

Gestart door BMW.WilliamsF1, 10 september 2020 - 19:29:04

« vorige - volgende »

Mickey

Te bedelen om punten?  ;D

Gast, ik weet niet eens op de hoeveelste plek ik sta en speel puur mee voor de lol. En als ik win vind ik het leuk om te zien wat mij dat oplevert. Ik vind de toelichting van BMW.WilliamsF1 altijd erg leuk.

Een persoonlijke vete? Er is niks persoonlijks aan. Hell, als niet Breaktest maar jou dit was overkomen had ik exact hetzelfde gezegd. Ik opper nota bene dat we hier al met zo weinig zijn en zou ook niemand willen missen. Nog minder actieve leden en je kan dit forum wel opdoeken.

Maar goed, ik laat het hier maar bij want het lijkt averechts uit te pakken.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 12 september 2020 - 19:17:28
Te bedelen om punten?  ;D

Gast, ik weet niet eens op de hoeveelste plek ik sta en speel puur mee voor de lol. En als ik win vind ik het leuk om te zien wat mij dat oplevert. Ik vind de toelichting van BMW.WilliamsF1 altijd erg leuk.

Een persoonlijke vete? Er is niks persoonlijks aan. Hell, als niet Breaktest maar jou dit was overkomen had ik exact hetzelfde gezegd. Ik opper nota bene dat we hier al met zo weinig zijn en zou ook niemand willen missen. Nog minder actieve leden en je kan dit forum wel opdoeken.

Maar goed, ik laat het hier maar bij want het lijkt averechts uit te pakken.
Er is er zometeen eentje minder. En dat heeft echt niet alleen met vandaag of gisteren te maken. Op een gegeven moment is het gewoon mooi geweest, k heb heel wat jaartjes gok de pole gespeeld en al met al ben ik hier zeker tien jaar lid geweest, volgens mij heb ik alle recht om er mee op te houden zonder me verder te hoeven verantwoorden. t is niet 1 gebeurtenis of 1 persoon, maar dr is hier gewoon niet veel meer te beleven en ook de interesse in F1 is wat afgenomen. In de loop der jaren zijn er heel wat vaste posters afgehaakt, nu is het mijn beurt.

Breaktest

#32
Ik wil nogmaals benadrukken dat mijn verzoek om clementie niet zo zeer met de achterkant te maken had maar met de voorkant.
Ik had daags ervoor - donderdagmiddag en begin van de avond om precies te zijn - al twee keer een poging gedaan om een tijd te posten, in de wetenschap dat ik later niet of nauwelijks nog online zou zijn. Maar tot mijn verbazing was er nog steeds geen nieuwe Gok de pole. Vrijdagochtend was de laatste kans, maar toen fietste er weer iets anders onverwachts tussendoor - ik kreeg om acht uur een belletje dat ik alsnog voor een spoedbehandeling bij de tandarts langs kon.

Je kunt stellen dat de onaangekondigd ongebruikelijk late plaatsingswindow van organisator BMW.WilliamsF1 me in problemen bracht. Als Tuesday wijst op regeltjes zus en zo, moeten er ook regels zijn over de termijn waarbinnen je een tijd kunt plaatsen. Als die er niet zijn, of door de organisator per abuis of door omstandigheden zelf overschreden worden, moet je kijken wat een redelijke oplossing is. Gelukkig stond BMW.WilliamsF1 daarvoor open. Het feit dat ik onmogelijk van enige voorkennis heb kunnen profiteren zal daarbij geholpen hebben.

Verder sluit ik me aan bij Mickey. Het is jammer dat Tuesday zijn deelname beëindigt, maar het is onnodig dit voorval als aanleiding te gebruiken  of je persoonlijk benadeeld te voelen. Maar goed, als je er klaar mee bent, ben je er klaar mee. Maar als dit vanuit emotie is gebeurd omdat je een overwinning door de neus is geboord, zou ik mijn beslissing nog eens heroverwegen.

Tot slot wil ik nog wel even vertellen hoe ik aan mijn tijd gekomen ben. Op https://www.gpfans.com/en/articles/56585/what-can-formula-1-expect-at-mugello/
sprak men van 1:15.00. Daar heb ik nog een halve seconde bij opgeteld omdat men op nieuwe circuits bij gebrek aan data zelden het onderste uit de kan weet te krijgen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik kan je wel begrijpen.  Maar het staat opzich iedereen vrij om een topic te openen voor gok de pole. Ikzelf heb dit ook vaak genoeg gedaan.

Breaktest

Was ik niet mee bekend. BMW Williams heeft altijd ook altijd zo'n mooi intro, daar zou ik niet aan durven komen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Dat het topic te laat was klopt, maar je kunt dan ook je tijd per PB sturen. Dan zet ik die wel in de openingspost.

Nu was ik zelf laat en was het een nieuw circuit, dus na 10 minuten geen voordeel. En aangezien er al zo weinig deelnemers zijn heb ik maar gezegd dat het goed is. Als we echt strikt begin VT1 aan willen houden zonder enige uitzondering dan vind ik dat ook goed.

Ik had mijn tijd ook berekend met https://www.gpfans.com/en/articles/56585/what-can-formula-1-expect-at-mugello/ en dan een stukje er af. Helaas de verkeerde kant op :P

Charrel

Even een korte inhaker van mijn kant. Totaal ongevraagd, maar ik doe het toch.

1. Complimenten (begin met een veer) voor BMW dat hij dit opzet en er tijd in steekt. Ik ben er nog steeds super blij mee.
2. Topic was dit keer vrij laat. Ik keek ook al een aantal keer (want was op vakantie en ging weer naar huis rijden) dus had er ook struggles mee (had idd kunnen DMen)
3. Normaal ben ik van de regeltjes, maar snap de omstandigheden en er was nog geen tijd gereden dus 0,0 voordeel

Dus wat mij betreft is er prima gehandeld. Breaktest heeft het gevraagd en BMW heeft het goedgekeurd.
Blijft iets voor de fun, dus laten we lekker gokken. Of er totaal naast zitten. Ik wilde richting de 1.16, alleen was door een andere website totaal van richting veranderd :-/

Jammer dat er mensen weggaan door dit, maar het is niet anders. Je kan niet iedereen tevreden houden helaas!

Nu maar weer vooruit kijken naar de betonbak van Sochi :-)

Wings

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 10 september 2020 - 19:29:04
Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Afsluiten met een leukigheidje, ik bekeek de site en zag mijn naam staan in de statistieken van 2005. Toen nog met mijn oude forumnaam. Superleuk al realiseer ik mij dat het wel alweer 15 jaar geleden is. Toen nog op het Veronica-forum volgens mij

Overigens is dit al je 20ste jaar en dus een jubileum jaar. Of ja, soort van, de veer van Charrel komt op een juist moment en is terecht. ;)

BMW.WilliamsF1

Wat was vroeger dan je forumnaam? Ik heb die van mij altijd zo gelaten, anders weten ze niet meer wie ik ben dacht ik  ;D

BMW.WilliamsF1

#39
Uitslag Grand Prix van Toscane:

1   - (   265   punten ) =    Breaktest   
2   - (   250   punten ) =    Tuesday   
3   - (   239   punten ) =    BMW.WilliamsF1   
4   - (   237   punten ) =    Wings   
5   - (   157   punten ) =    Mickey   
6   - (   115   punten ) =    JS JTD   
7   - (   14   punten ) =    Sphinx   
8   - (   0   punten ) =    Charrel   
9   - (   0   punten ) =    Sabai   



De nieuwe tussenstand:

01 - (2144 punten) = Breaktest *
02 - (2097 punten) = BMW.WilliamsF1 *
03 - (2082 punten) = Tuesday *
04 - (2006 punten) = Mickey *
05 - (1933 punten) = JS JTD *
06 - (1889 punten) = Wings
07 - (1768 punten) = Sphinx
08 - (1663 punten) = Charrel
09 - (1645 punten) = Sabai
10 - ( 282 punten) = lucavri
11 - ( 265 punten) = Arthur 

Mickey