Gok de Pole [09] Grand Prix van Toscane - Mugello

Gestart door BMW.WilliamsF1, 10 september 2020 - 19:29:04

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2020
 

 
Grand Prix van Toscane - Mugello

De race op Monza beloofde niet veel goeds na de eerste paar ronden, maar na een safety car en crash van Charles Leclerc waardoor een rode vlag situatie ontstond kregen we toch nog een spannende race te zien. Pierre Gasly lag na een straf van Hamilton aan de leiding en stond deze niet meer af. Hij won zijn eerste race. Sainz werd tweede en Lance Stroll derde. De Red Bull coureurs wisten geen punten te pakken.

We blijven nog even in Italiƫ voor de Grand Prix van Toscane op Mugello. Het is de eerste keer dat hier een Formule 1 race gehouden wordt. Het is tevens de 1000e Grand Prix deelname van Ferrari. De kans dat Ferrari hier de race gaat winnen is klein, maar na vorige week weten we dat er vanalles kan gebeuren ;)

Voor nu wens ik iedereen weer succes met het gokken van de pole!

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 11 september 11:00 CET

Mugello:



Kwalificatieband:




Tussenstand:

Volgt later


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Mickey

#1
1:16.577

Charrel


Tuesday

#3
1:15.650


Sphinx

#5
1:18.005
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Kan er weinig zinnigs over roepen, dus maar een: 1:14,533

JS JTD

#7
1:16.999

Sabai


Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#10
Om nog even verder een lans voor mezelf te breken:
Gisteren om 19.00 nog gekeken of ik al een tijd kon plaatsen, maar toen was dit onderwerp nog steeds niet online. Het window om iets te plaatsen was deze keer dus wel heel erg kort.
Voorts, pas om 11.10 (4 minuten na mijn bijdrage) schijnt de eerste auto een tijd te hebben gezet, zie https://www.gpblog.com/nl/nieuws/67967/samenvatting-vt1-bottas-snelste-met-verstappen-daar-zeer-kort-achter.html
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

I.v.m. mijn vakantie had ik hem idd wat laat geplaatst. Aangezien er nog geen tijden gereden waren om 11:06 zal ik m meetellen.

Die triple headers tijdens vakantie zijn niet tof  :D

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 september 2020 - 16:21:27
I.v.m. mijn vakantie had ik hem idd wat laat geplaatst. Aangezien er nog geen tijden gereden waren om 11:06 zal ik m meetellen.

Die triple headers tijdens vakantie zijn niet tof  :D
tja, dan kom je wel op een hellend vlak. In het verleden is dit vaker gebeurd volgens mij en dan was er geen genade. Ik was in Hongarije ook te laat. Als je om 5 over 11 kunt posten kun je dat ook heus wel voor 11 uur doen. Die deadline is altijd op hetzelfde moment, dus dat het topic wat laat was lijkt me geen excuus. Ik zelf heb mn tijd vlak voor elf uur nog aangepast en vind het alleen daarom al vervelend dat er na 11 uur nog ff iemand vlak onder mijn tijd gaat zitten.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 11 september 2020 - 17:40:47
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 september 2020 - 16:21:27
I.v.m. mijn vakantie had ik hem idd wat laat geplaatst. Aangezien er nog geen tijden gereden waren om 11:06 zal ik m meetellen.

Die triple headers tijdens vakantie zijn niet tof  :D
tja, dan kom je wel op een hellend vlak. In het verleden is dit vaker gebeurd volgens mij en dan was er geen genade. Ik was in Hongarije ook te laat. Als je om 5 over 11 kunt posten kun je dat ook heus wel voor 11 uur doen. Die deadline is altijd op hetzelfde moment, dus dat het topic wat laat was lijkt me geen excuus. Ik zelf heb mn tijd vlak voor elf uur nog aangepast en vind het alleen daarom al vervelend dat er na 11 uur nog ff iemand vlak onder mijn tijd gaat zitten.
FYI ik moest gisterochtend op stel en sprong naar de tandarts vanwege een afgebroken kies. En welke tijden anderen opgeven zal me een worst wezen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Ik stem in als je er anderhalve seconde bij optelt.  :D