Gok de Pole [09] Grand Prix van Toscane - Mugello

Gestart door BMW.WilliamsF1, 10 september 2020 - 19:29:04

« vorige - volgende »

Mickey

Maar laten we het allemaal niet zo serieus nemen joh. Er was kennelijk nog geen ronde gereden, zou voor mij geen punt zij in elk geval.

We zitten hier nog maar met een klein clubje en zitten elkaar al vaak genoeg in de haren. Gun elkaar in dit spelletje in elk geval wat lucht denk ik dan.

Sabai

Ik wil dan ook graag even mijn tijd aanpassen. Ik had geen referentie.

Mickey

Die heb je toch ook niet als er nog niet gereden is? Nu wel.

Tuesday

tja, die discussie hebben we vaker gehad. In t begin was ik het eens met wat je nu zegt, maar spelletjes moeten ook leuk blijven en dan moet je wel gewoon via dezelfde regels spelen. De ene keer wel een uitzondering maken en de andere keer niet vind ik bij dit spelletje geen goed idee.  Van mij mogen Charrel en Sabai en Breaktest allemaal 200 of 300 bonuspunten krijgen, dat is het punt niet. Of laten we allemaal weer op nul beginnen. t is toch maar een spelletje, niet? Ik vind het vooral jammer dat hierdoor een stukje tactiek om zeep wordt geholpen. Meestal niet erg van belang, maar juist dit weekend misschien wel. Jij zet eerst ook een 1:24 neer, om vervolgens een 1:16 te doen. Als ik de tijd van Breaktest had geweten, had ik mijn tijd daar net onder proberen te zetten of anders net boven de tijd van Wings omdat daar grote gaten zitten en dus meer kans op winst en dus bonuspunten die ik hard nodig ben om mn achterstand van Hongarije in te lopen.
En ja, ik snap ook heus wel dat dit een beetje een ongelukkige samenloop van omstandigheden is.

Mickey

Ik snap wat je zeg, maar hier heeft Breaktest toch geen enkel voordeel gehad?

Als er al rondjes gereden zijn ben ik het wel met je eens, dan is er wel sprake van een mogelijk voordeel.

Mickey

En enkele tienden van zijn tijd af gaat toch ook het verschil niet maken?

Tuesday

nogmaals, die discussie is er vaker geweest. Waarom zou het nu anders moeten? Volgens mij is er oa daarom ook een regel bijgekomen dat je op het eind je slechtste resultaat weg mag strepen.

Mickey

Nogmaals, omdat er geen voordeel is. En omdat het een spelletje is. Lighten up man.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 12 september 2020 - 14:31:33
Nogmaals, omdat er geen voordeel is. En omdat het een spelletje is. Lighten up man.
toch voel ik mij benadeeld. En nee, ik ben daar niet boos om, maar k mag het wel aankaarten toch? Ook mede namens de mensen voor wie er in het verleden minder 'genade' was en waar er ook geen sprake was van voordeel.

Mickey

Niemand legt je het zwijgen op. Ik doe er ook alleen m'n plasje over. Uiteindelijk is het aan de spelleider wat mij betreft.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 12 september 2020 - 15:16:05
Niemand legt je het zwijgen op. Ik doe er ook alleen m'n plasje over. Uiteindelijk is het aan de spelleider wat mij betreft.
spelregels en spelleider. En dan gaan we ervan uit dat de spelleider de regels net zo hanteert als in het verleden (jurisprudentie).
En precies waar ik al bang voor was is dat nu Breaktest er met 'mijn overwinning' vandoor gaat. Wat de beslissing ook moge zijn, ik hou het voor gezien.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 12 september 2020 - 16:21:55
Citaat van: Mickey op 12 september 2020 - 15:16:05
Niemand legt je het zwijgen op. Ik doe er ook alleen m'n plasje over. Uiteindelijk is het aan de spelleider wat mij betreft.
spelregels en spelleider. En dan gaan we ervan uit dat de spelleider de regels net zo hanteert als in het verleden (jurisprudentie).
En precies waar ik al bang voor was is dat nu Breaktest er met 'mijn overwinning' vandoor gaat. Wat de beslissing ook moge zijn, ik hou het voor gezien.

"Wat de beslissing ook moge zijn, ik hou het voor gezien."

Wow. Als jij alles in het leven zo serieus neemt heb ik oprecht medelijden met je. Ik zie nu een zevenjarige voor me die de pionnetjes van het bord afveegt omdat iemand dubbel zes gooit.




Tuesday


Mickey

Je bent niet boos, maar je doet niet meer mee, wat er ook besloten wordt. Dat is toch gewoon kinderachtig vent. Werkelijk.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 12 september 2020 - 17:35:24
Je bent niet boos, maar je doet niet meer mee, wat er ook besloten wordt. Dat is toch gewoon kinderachtig vent. Werkelijk.
als dit de enige reden was wel. Maar ik zeg niet voor niks dat ik er ongeacht dat mee op hou. Ook oa vanwege deze discussie met jou.  Als het je uitkomt is het maar een spelletje, maar als je een keer gewonnen hebt dan loop je al te bedelen om de punten (meerdere malen gebeurd). Als er één het spelletje te serieus neemt ben jij het wel, blijkt ook wel uit deze discussie. Niks mis mee, maar ga het niet om lopen draaien als het jou uitkomt. De laatste die mij de maat mag gaan nemen ben jij wel. Ga met iemand anders een persoonlijke vete beginnen ofzo.