GP van Spanje - Barcelona - 2020

Gestart door C.G. de Beaufort, 11 augustus 2020 - 10:50:00

« vorige - volgende »

C.G. de Beaufort



Nieuwste ronde :)

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

Team baas Szafnauer van RP : "Ik was er voor 99 procent zeker van dat Nico (Hülkenberg) voor beide races op Silverstone in de auto zou zitten en nu ben ik er voor 99 procent zeker van dat Checo in Spanje weer voor ons rijdt."

https://www.gpfans.com/nl/artikelen/55470/racing-point-voor-99-procent-zeker-dat-perez-weer-kan-rijden-in-spanje/

Ik hoop op de 1% voor Hulk.

Groet,

C.G. de Beaufort

Breaktest

Ik snap de sympathie voor de Hulk, het is alleen wrang dat dat ten koste van Checo gaat.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Citaat van: Breaktest op 11 augustus 2020 - 11:50:43
Ik snap de sympathie voor de Hulk, het is alleen wrang dat dat ten koste van Checo gaat.

Ik hoop dat Checo het Corona-virus nog steeds aanwezig is, hij heeft al een aantal podiums - 8 - opgeëist, nu is het tijd voor Nico Hulk.

Groet,

C.G. de Beaufort


Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 augustus 2020 - 12:14:18
Citaat van: Breaktest op 11 augustus 2020 - 11:50:43
Ik snap de sympathie voor de Hulk, het is alleen wrang dat dat ten koste van Checo gaat.

Ik hoop dat Checo het Corona-virus nog steeds aanwezig is, hij heeft al een aantal podiums - 8 - opgeëist, nu is het tijd voor Nico Hulk.

Groet,

C.G. de Beaufort
bij 4 van die podia zat Hulk in dezelfde auto. Hij had er allang één moeten/kunnen pakken dus, de kans dat het m aankomend weekend wel zou gaan lukken lijkt me sowieso niet al te groot.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Tuesday op 11 augustus 2020 - 12:29:18
Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 augustus 2020 - 12:14:18
Citaat van: Breaktest op 11 augustus 2020 - 11:50:43
Ik snap de sympathie voor de Hulk, het is alleen wrang dat dat ten koste van Checo gaat.

Ik hoop dat Checo het Corona-virus nog steeds aanwezig is, hij heeft al een aantal podiums - 8 - opgeëist, nu is het tijd voor Nico Hulk.

Groet,

C.G. de Beaufort
bij 4 van die podia zat Hulk in dezelfde auto. Hij had er allang één moeten/kunnen pakken dus, de kans dat het m aankomend weekend wel zou gaan lukken lijkt me sowieso niet al te groot.

Hij heeft weinig geluk gehad :

https://www.racefans.net/2017/09/22/hulkenbergs-seven-missed-chances-to-score-his-first-podium/

Ik hoop nu wel.

Groet,

C.G. de Beaufort



Breaktest

Citaat van: Tuesday op 11 augustus 2020 - 12:29:18
bij 4 van die podia zat Hulk in dezelfde auto. Hij had er allang één moeten/kunnen pakken dus, de kans dat het m aankomend weekend wel zou gaan lukken lijkt me sowieso niet al te groot.
Scherp!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 augustus 2020 - 12:37:46
Citaat van: Tuesday op 11 augustus 2020 - 12:29:18
Citaat van: C.G. de Beaufort op 11 augustus 2020 - 12:14:18
Citaat van: Breaktest op 11 augustus 2020 - 11:50:43
Ik snap de sympathie voor de Hulk, het is alleen wrang dat dat ten koste van Checo gaat.

Ik hoop dat Checo het Corona-virus nog steeds aanwezig is, hij heeft al een aantal podiums - 8 - opgeëist, nu is het tijd voor Nico Hulk.

Groet,

C.G. de Beaufort
bij 4 van die podia zat Hulk in dezelfde auto. Hij had er allang één moeten/kunnen pakken dus, de kans dat het m aankomend weekend wel zou gaan lukken lijkt me sowieso niet al te groot.

Hij heeft weinig geluk gehad :

https://www.racefans.net/2017/09/22/hulkenbergs-seven-missed-chances-to-score-his-first-podium/

Ik hoop nu wel.

Groet,

C.G. de Beaufort
maar ook niet echt pech. Meestal verknalde hij het zelf of was hij gewoon net niet in de buurt. Monaco 2016, had gekund, maar t is niet zo dat ie daar op podiumkoers lag ofzo. Uiteindelijk moet je het wel combineren, als je een cadeautje krijgt moet je m wel uitpakken. Perez deed dat gewoon beter.

BMW.WilliamsF1

idd hij had m vorig jaar in Duitsland niet in de bandenstapel moeten hangen, dat was zijn beste kans op een podium.

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 augustus 2020 - 14:40:29
idd hij had m vorig jaar in Duitsland niet in de bandenstapel moeten hangen, dat was zijn beste kans op een podium.
Brazilië 2012 kon het m bijna niet meer ontgaan, maar dat valt m nog te vergeven omdat de overwinning toen ook in zicht was. Iets teveel risico en wat pech met die achterligger. Baku 2017 was ook een grote mogelijkheid die hij zelf om zeep hielp.

C.G. de Beaufort

Alfa Romeo praat met de Hulk om een zitje in 2021 te bemachtigen.

https://www.gpfans.com/en/articles/55512/hulkenberg-in-the-frame-for-2021-alfa-romeo-ride/

Ik hoop dat'm lukt.

Groet,

C.G. de Beaufort



Breaktest

Hulks laatste jaar, waarin de onwennige Ricciardo uiteindelijk toch de bovenhand had, heeft wel wat van zijn glans afgehaald. Dat kan met 1 goede kwalificatie niet helemaal worden weggepoetst. Het leuke van al die stoelwisselingen is wel dat je beter ranglijstje kunt maken:
-Vettel verliest van Ricciardo
-Ricciardo verliest van Verstappen
-Hulk verliest van Riciardo
-Vettel verliest van Leclerc

Dus volgens de regels der logica hebben we:

1 Verstappen
2 Ricciardo/Leclerc
3 Vettel/Hulk

Hoe die gedeelde 2e en 3e plaats zich ontknoopt zien we hopelijk nog eens bij een volgende stoelendans.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 12 augustus 2020 - 12:04:01
Hulks laatste jaar, waarin de onwennige Ricciardo uiteindelijk toch de bovenhand had, heeft wel wat van zijn glans afgehaald. Dat kan met 1 goede kwalificatie niet helemaal worden weggepoetst. Het leuke van al die stoelwisselingen is wel dat je beter ranglijstje kunt maken:
-Vettel verliest van Ricciardo
-Ricciardo verliest van Verstappen
-Hulk verliest van Riciardo
-Vettel verliest van Leclerc

Dus volgens de regels der logica hebben we:

1 Verstappen
2 Ricciardo/Leclerc
3 Vettel/Hulk

Hoe die gedeelde 2e en 3e plaats zich ontknoopt zien we hopelijk nog eens bij een volgende stoelendans.
coureurs zijn geen robots, het ene jaar is het andere niet. En je moet ook wel heel selectief zijn, anders kom je gegarandeerd in de knoop. Vettel versloeg Webber, Webber versloeg Rosberg, Rosberg versloeg Schumacher en kon ook goed mee met Hamilton.
Overigens heeft Leclerc nog geen seizoen verloren van zn teamgenoot, Verstappen wel.


Mickey

Ja die is natuurlijk net zo desperate! ;D