Gok de Pole [06] Grand Prix van Spanje - Barcelona

Gestart door BMW.WilliamsF1, 11 augustus 2020 - 10:19:16

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Tuesday wint voor de 2e keer op rij. Gefeliciteerd met de overwinning!

Uitslag Grand Prix van Spanje:

1 - (292 punten) = Tuesday
2 - (272 punten) = Charrel
3 - (265 punten) = Sabai
4 - (262 punten) = JS JTD *
5 - (254 punten) = Breaktest
6 - (252 punten) = Sphinx
7 - (245 punten) = Wings
8 - (243 punten) = Mickey
9 - (225 punten) = BMW.WilliamsF1

De nieuwe tussenstand:

01 - (1413 punten) = Breaktest *
02 - (1370 punten) = BMW.WilliamsF1 *
03 - (1333 punten) = Mickey *
04 - (1273 punten) = JS JTD *
05 - (1259 punten) = Sphinx
06 - (1227 punten) = Sabai
07 - (1195 punten) = Charrel
08 - (1183 punten) = Wings
09 - (1012 punten) = Tuesday
10 - ( 282 punten) = lucavri
11 - ( 265 punten) = Arthur 

*) Joker gebruikt

Breaktest

Eh....
ik realiseer me zojuist dat de nieuwe technical directive omtrent het gebruik van de partymodus een bommetje onder dit spelletje legt.
De meesten van ons baseren zich op de pole van vorig jaar en doen daar een paar tuinkruiden bij (althans, zo ga ik te werk), maar daar kan binnenkort een streep doorheen. We zullen op zoek moeten naar een nieuw referentiekader. Ik vrees dan ook dat aan mijn tijdelijke tirannieke kopmanschap spoedig een einde komt.  >:(
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Dezelfde formule, vermeerderd met tuinkruiden minus 0,8 seconden.  ;)

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 20 augustus 2020 - 10:25:04
Eh....
ik realiseer me zojuist dat de nieuwe technical directive omtrent het gebruik van de partymodus een bommetje onder dit spelletje legt.
De meesten van ons baseren zich op de pole van vorig jaar en doen daar een paar tuinkruiden bij (althans, zo ga ik te werk), maar daar kan binnenkort een streep doorheen. We zullen op zoek moeten naar een nieuw referentiekader. Ik vrees dan ook dat aan mijn tijdelijke tirannieke kopmanschap spoedig een einde komt.  >:(
ja, de Mercedes dominantie is al moeilijk te verdragen, maar dat valt natuurlijk weer in het niet bij hoe jij hier de lakens hebt uitgedeeld  ;D hopelijk slaan we het partymodeverbod dan 2 vliegen in 1 klap. Maar k moet het nog zien.
We krijgen trouwens ook nog een hele rits nieuwe circuits, denk dat die veel meer het verschil gaan maken.

Sabai

Wat betreft al die nieuwe circuits vind ik dit wel een leuk en interessant jaar. Istanbul bijvoorbeeld is echt een leuke baan.