Gok de Top: Engeland race 2 (70th Anniversary Grand Prix)

Gestart door Sphinx, 03 augustus 2020 - 17:45:25

« vorige - volgende »

Sphinx

Good evening. Daar zijn we alvast met een topic komend weekend, want ik ga op vakantie en zal de race vanuit een luie stoel ergens in Zuid Duitsland bekijken. De bandenloterij liet nog bijna een Mercedes overwinning in het water vallen, dus een gewaarschuwd merk telt voor twee zou ik zeggen. Ook is het gladjes bij Racing Point. Maar liefst drie soaps op te lossen. De soap rond het kopieërende Racing Point die woensdag (voorlopig) beslist gaat worden, de soap rond Vettel die misschien naar RP gaat, misschien niet door een positieve coronatest bij Perez, en de soap om wie er nu gaat rijden komende zondag (de regering wil Perez 10 dagen in quarantaine houden, Racing Point is het daar niet mee eens)

Plaatst allen uw top 5 voor de eerste GP van Oostenrijk aankomend weekend. Let op: deadline is vrijdag 07-08 om 12.00u 's middags (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

Noot: het werd afgelopen weekend een nobrainer doordat de PU van Hulkenberg het niet deed, maar komend weekend is er door de ruzie tussen de regering van UK en RP sprake van coulance, zowel Perez als Hulkenberg worden geaccepteerd #overmacht.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten.


Stand na Engeland 1
1. Breaktest - 317
2. BMW.WilliamsF1 - 288
3. Wings - 278
4. Sphinx - 276
= Sabai - 276
5. Mickey - 258
6. JS JTD - 257
7. Van Wijk - 255
8. Arthur - 94
9. lucavri - 73
Folkert_E - 0
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


Van Wijk


Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai


Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD


Wings


BMW.WilliamsF1


Sphinx

Een applausje voor de architect die mn hotel heeft ontworpen. Het gebouw is wit, stoot dus de zon lekker af en de airco werkt uitstekend. Gisteren onder het genot van een glas donker bier in een luie stoel vier leuke races gezien (F3, F2, Motogp en F1). Morgen op verplaatsing noordwaarts richting Hessen, dus nu even wat administratie wegwerken.

Uitslag race:
1. Verstappen (Supergran? of gewoon genoeg gedronken hik)
2. Hamilton (@#$^) Britse vloeken die we niet gaan vertalen
3. Bottas  (....)
4. Leclerc (grazi tutti ragazzi. What do you mean zis is copyraait by Sebastien? Quel bordelle)
5. Albon (laat m gewoon zijn eigen gang maar gaan, hij komt er wel, zei ook Ramses Shaffy)
(6. Stroll - mocht nog even voor Hulk eindigen van Papa,aldus een paar complotdenkers)
(9. Norris - niet zo veel geluk dit keer, maar toch punten waard)

Uitslag weekend:
1. JS JTD - 86
2. Wings - 84
= Sabai - 84
4. BMW.WilliamsF1 - 77
5. Sphinx - 76
= Mickey - 76
7. Breaktest - 69
8. Van Wijk - 66

Stand na dit weekend:
1. Breaktest - 386
2. BMW.WilliamsF1 - 365
3. Wings - 362
4. Sabai - 360
5. Sphinx - 352
6. JS JTD - 343
7. Mickey - 334
8. Van Wijk - 321
9. Arthur - 94
10. lucavri - 73
11. Folkert_E - 0

Breaktest had 69pt en verliest iets van zijn voorsprong, BMW.WilliamsF1 krijgt echter Wings achter zich aan, die nu 3pt achterstand heeft. Ook Sabai doet het goed met bijna een hoogste score van 84pt, de hoogste gaat naar JS JTD met 86pt, die weer wat op me inloopt.
Ik maak vanavond alvast het topic voor Spanje aan, komende dagen is mn internet verbinding te ver onder de maat.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!