GP Engeland en 70th Anniversary GP - Silverstone

Gestart door BMW.WilliamsF1, 31 juli 2020 - 13:21:28

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 augustus 2020 - 18:35:49
Nou ja, dat schept wel verwachtingen ja.
ja, nog steeds? volgens mij is vrij normaal dat succesvolle sporters worden ingehaald door de nieuwe generatie, of zelfs soms door generatiegenoten. Als dat al gênant is, dan is er heel veel gênant.

Mickey

Dat hij door een talentvolle teamgenoot verslagen wordt, is een natuurlijk proces, vroeg of laat. Maar het gat is hier best wel groot. Hij lijkt ook geen enkele strijdlust meer te tonen en lekt zelfs dat hij er uit is met een andere broodheer. Ik vind dat wel wat sneu allemaal. En ook geen hoopvol vooruitzicht voor een succesvolle herstart.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 augustus 2020 - 19:12:51
Dat hij door een talentvolle teamgenoot verslagen wordt, is een natuurlijk proces, vroeg of laat. Maar het gat is hier best wel groot. Hij lijkt ook geen enkele strijdlust meer te tonen en lekt zelfs dat hij er uit is met een andere broodheer. Ik vind dat wel wat sneu allemaal. En ook geen hoopvol vooruitzicht voor een succesvolle herstart.
nogmaals, Silverstone gaat ie nooit lekker, daar werd ie ook 3 vd 4x outqualified door Raikkonen en die 4e keer was hij minimaal sneller. In 2016 en 2019 werd ie op 6 tiende gereden. Dat ie geen strijdlust toont, ja dat kun je nu makkelijk zeggen. En dat ie lekt over zn nieuwe broodheer lijkt me niks mis aangezien Ferrari al lang heeft aangegeven dat zijn contract daar niet verlengt wordt. Wat is daar in hemelsnaam sneu aan?

Mickey

Het wijst mij op zijn hunkering naar een ontsnapping aan zijn penibele situatie. Dat.

Maar hey, dat vind ík hè.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 augustus 2020 - 20:50:19
Het wijst mij op zijn hunkering naar een ontsnapping aan zijn penibele situatie. Dat.

Maar hey, dat vind ík hè.
een overstap per direct zal er iig niet inzitten, dus ik zie die link niet helemaal. Wat bedoel je overigens precies met dat lekken? volgens gebeurd er niks raars, is er wederzijdse belangstelling, maar is het wachten op de afhandeling van het protest en de gevolgen daarvan voor volgend jaar. Mocht de huidige constructie illegaal zijn, dan wordt Aston Martin volgend jaar een regelrecht drama. Is het legaal, rijden ze volgend jaar in min of meer de huidige Mercedes.

Mickey

Met 'lekken' bedoel ik het uitspreken dat je er zo goed als uit bent met je nieuwe werkgever. Dat vind ik wat merkwaardig. Met welk doel doe je dat? Het brengt je geen enkel voordeel en zal je contractsonderhandelingen in het gunstigste geval niet schaden. Waarom zeg je dat niet pas als je er volledig uit bent? Ik kan het daarom alleen in verband brengen met onmacht en de hunkering naar een betere situatie. En het uitspreken daarvan is een soort erkenning voor zichzelf dat hij nog marktwaarde heeft.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 08 augustus 2020 - 21:36:55
Met 'lekken' bedoel ik het uitspreken dat je er zo goed als uit bent met je nieuwe werkgever. Dat vind ik wat merkwaardig. Met welk doel doe je dat? Het brengt je geen enkel voordeel en zal je contractsonderhandelingen in het gunstigste geval niet schaden. Waarom zeg je dat niet pas als je er volledig uit bent? Ik kan het daarom alleen in verband brengen met onmacht en de hunkering naar een betere situatie. En het uitspreken daarvan is een soort erkenning voor zichzelf dat hij nog marktwaarde heeft.
jij verzint zelf dit en dan vind je Vettel sneu?

Mickey

Ik verzin niets, het is gewoon mijn gedachtengang erover. Maar de emoties winnen het bij jou snel van de ratio als het op Vettel aankomt, blijkt maar weer.

Tuesday

#38
Citaat van: Mickey op 08 augustus 2020 - 22:58:59
Ik verzin niets, het is gewoon mijn gedachtengang erover. Maar de emoties winnen het bij jou snel van de ratio als het op Vettel aankomt, blijkt maar weer.
tja, ratio is ook niet alles blijkt wel. Overigens lijkt mij jouw theorie juist meer gebaseerd op antipathie dan op feitelijkheden of ratio. En of die antipathie dan tegen mij is, of tegen Vettel is mij dan weer niet geheel duidelijk. Maar stook nog lekker ff door joh.

Mickey

Je begint zelf met een verkapte sneer maat, dan word ik ook wat scherper. Je vraagt mij bovendien zelf om toe te lichten wat ik sneu vind aan de situatie. Dat jij niet trekt wat ik daarvan vind of hoe ik het stel, daar zal je mee moeten dealen.

Ik heb helemaal niets tegen jou, noch tegen Vettel. Vind Vettel wel een sympathieke gast zelfs. Hij is alleen niet zo goed meer, al lang niet meer. En afbraak is eenmaal een treurig proces. Ik zoek dan ook verklaringen voor houding en gedrag dat daarmee gepaard gaat. Niet wetenschappelijk of zo verder, gewoon wat amateurpsychologie van mijn kant.


Tuesday

ik trek het prima, alleen dat lekverhaal is gewoon complete onzin. En ja, ik vroeg om een toelichting omdat ik wel erg benieuwd was naar dat lekverhaal. Had daar zelf niks van meegekregen en nu weet ik dus waarom. Omdat het alleen in jouw hoofd bestaat.

Mickey

Hij brengt het toch zelf naar buiten? Terwijl er kennelijk niks rond is? Ik noem dat 'lekken'. Sorry voor mijn kwetsende en oh zo insinuerende woordkeuze. Ik zal voortaan wat meer rekening proberen te houden met jouw gevoelens als het op Vettel aankomt.


Tuesday

je hebt de afgelopen weken onder een steen gelegen? Vettel heeft zelf amper iets losgelaten, krijgt al wekenlang dezelfde vragen en houdt zich juist erg op de vlakte. En de zeer waarschijnlijke reden had ik hierboven al genoemd; er loopt nog een zaak tegen RP over een nogal essentieel onderwerp, nl de legaliteit van hun auto. Erg van belang voor volgend jaar. Maar goed, met dit soort logica kun jij niks, je gaat liever heel ver iets anders zoeken. Wat betreft mijn 'gevoelens' voor Vettel. Vooral met het steeds benadrukken en overdrijven daarvan val je wel erg door de mand.


Mickey

Je mist het punt. Er is niets rond, maar hij spreekt wel openlijk uit dat hij er bijna uit is. Daar vind ik wat van, zeker binnen de context van zijn tanende prestaties. De feiten die daar al dan niet op van invloed zijn interesseren me verder niet. Niets daarvan dwingt hem namelijk om zich uit te spreken.




Tuesday

Citaat van: Mickey op 09 augustus 2020 - 11:19:51
Je mist het punt. Er is niets rond, maar hij spreekt wel openlijk uit dat hij er bijna uit is. Daar vind ik wat van, zeker binnen de context van zijn tanende prestaties. De feiten die daar al dan niet op van invloed zijn interesseren me verder niet. Niets daarvan dwingt hem namelijk om zich uit te spreken.
ok, nou hopelijk lukt het mij ook nog eens om zo genuanceerd, zonder emotie en met ratio Vettel te analyseren  ;D