Gok de Top 2020: Oostenrijk Race 1

Gestart door Sphinx, 30 juni 2020 - 19:55:42

« vorige - volgende »

Sphinx

Guten Abend allerseits. Tsja, dat hadden we toch niet gedacht. "Australia or Austria, it doesn't matter, only a few less characters" aldus Jeremy Claxon in een van de Top Gear specials. Maar het begon me toch wel de keel uit te hangen dat sportloze seizoen. Vorig weekend begon (toevallig in Australië) de V8 Supercars weer, en nu lijkt de F1 ook een nieuwe poging te gaan wagen om het seizoen op te starten. Vorig seizoen was BMW.WilliamsF1 de winnaar. Kan hij a la Hamilton zijn titel verdedigen of is hij net als Hamilton wat afgeleid geraakt door de toestanden in de wereld?

Plaatst allen uw top 5 voor de eerste GP van Oostenrijk aankomend weekend. Let op: deadline is vrijdag 03-07 om 11.00u 's morgens (start eerste vrije training). Wordt de top 5 later gepost is de gok niet geldig.

De puntentelling
De speler heeft de coureur op de juiste plaats gegokt: 25 punten
De speler heeft de coureur met één plaats verschil gegokt:  18 punten
De speler heeft de coureur met twee plaatsen verschil gegokt:  15 punten
De speler heeft de coureur met drie plaatsen verschil gegokt:  12 punten
De speler heeft de coureur met vier plaatsen verschil gegokt: 8 punten

Bonus: De speler heeft de volledige top 5 goed gegokt: 25 punten extra, dus samen 150 punten.

Succes!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey


Van Wijk

Leclerc
Hamilton
Verstappen
Bottas
Albon

JS JTD

#3
1. VER
2. HAM
3. ALB
4. BOT
5. LEC

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai


BMW.WilliamsF1

1. Verstappen
2. Hamilton
3. Leclerc
4. Bottas
5. Albon

Wings

1. Hamilton
2. Verstappen
3. Leclerc
4. Vettel
5. Bottas

BMW.WilliamsF1

Grappig, in de kroeg de avond voor de race zei ik Norris op P3...had ik beter hier ook kunnen gokken :D

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 06 juli 2020 - 10:10:16
Grappig, in de kroeg de avond voor de race zei ik Norris op P3...had ik beter hier ook kunnen gokken :D
Klinkt als winnende lot hebben maar 'm vergeten in te leveren...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1


Sphinx

#12
Nou, dat was helaas niet zo'n geweldige opening sec naar Nederland kijkend. Qua spektakel was er genoeg te beleven.

Uitslag Race
1. Bottas (^____^)
2. Leclerc (merci pour le cadeau extraordinaire)
3. Norris (@#$%& Britse oerkreten van geluk die we niet zullen vertalen)
4. Hamilton (@#$%& Britse oerkreten van woede die we niet zullen vertalen)
5. Sainz (verrassend onopvallend bij Norris zijn optreden)
(6. Perez (het tempo is er, maar het team maakte een tactische fout die hem minstens twee plaatsen kostte)

Tussenstand na Race 1
1. Breaktest   56
2. BMW.WilliamsF1   45
= Van Wijk   45
3. Sabai   42
= Mickey   42
4. JS JTD   39
5. Wings    38
6. Sphinx   27

Het opstellen van Perez Pink Panther brengt Breaktest hier een voorsprong van 11 punten op BMW.WilliamsF1 en Van Wijk die met Hamilton, Bottas en Leclerc scoorden. Sabai scoort met dezelfde acteurs maar op andere plaatsen, dus 3 pt minder. Ikzelf heb mezelf gisteren zowel van vreugde als van boosheid een stuk in mn kraag gedronken. Gewonnen met de polegok, maar het verknoeid omdat ik op het laatste moment toch nog Perez niet op 5 durfde zetten.Komt hard aan zo'n Gulpener Gladiator van 10%

Ik ga zo ook het topic openen voor de GP van Steyermark komende zondag. Noot, omdat ik helaas nu een opdracht heb met weinig tot geen internettoegang, kan de uitslag vaker op de maandag ná de race komen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1

Valt nog mee deze score. Had het slechter verwacht :)

Mickey