Auteur Topic: Carrousel 2021  (gelezen 3995 keer)

Fietser

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
Re: Carrousel 2021
« Reactie #90 Gepost op: 10 september 2020 - 12:46:28 »
Ik geloof niet dat deze overstap Vettel terugbrengt aan de top, maar het zal voor zijn gemoed wel een hele verbetering zijn.
Mee eens, fijn voor Vettel. Of het hem wat brengt is inderdaad maar af te wachten. Het zou me immers niet heel erg verbazen als hij het moeilijk krijgt tegenover de snelheid van Stroll. Dat zou pas echt pijnlijk zijn voor de viervoudig kampioen. Maar dat hij deze nieuwe kans grijpt is mooi en begrijpelijk. Voor hem én voor Racing Point/Aston Martin.
« Laatst bewerkt op: 10 september 2020 - 13:04:19 door Fietser »

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 10 september 2020 - 13:07:34 »
Inmiddels worden meer details bekend. Hij zou als tweede rijder getekend hebben. ;D

Wings

• GPPits mythe
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 10 september 2020 - 23:36:54 »
Checo naar Haas? Kan me haas(t) niet voorstellen dat ze Romain nog een jaar laten sturen.

Jozef

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 11 september 2020 - 01:40:27 »
Voor Vettel is dit niet eens een stap achteruit ten opzichte van Ferrari. Toch niet wat 2021 betreft... denk ik.

Nu de vraag of Pérez interesse heeft in een stoeltje bij Haas, Williams (een geknipte teamgenoot voor Russell) of Alfa (in de plaats van Räikkönen). In zijn plaats zou ik best begrijpen dat hij daar z'n neus voor ophaalt en z'n heil elders gaat zoeken, bijvoorbeeld in Amerika.

Breaktest

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 16 oktober 2020 - 14:24:31 »
Hulkenberg of Perez?
Twee coureurs zonder contract die aantoonbaar vrijwel gelijk waardig aan elkaar zijn.
Toch is de kans aanzienlijk dat de een volgend jaar bij een topteam rijdt, de ander bij een achterhoedeteam.
Iemand daar nog gedachten over?
De spreuk blijft wel hangen maar het tegeltje niet...

Mickey

• GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 16 oktober 2020 - 19:47:56 »
De Hulk.

Techniek/vaardigheid vrijwel gelijkwaardig aan Perez, maar is dikke maatjes met Max en heeft op een of andere manier meer de gunfactor. Past denk ik door de centraal-Europese cultuur, beter in dat team. Ik neem maar even aan dat je de rode stier bedoelt.

Ik hoop op Nico in elk geval.

SMF spam blocked by CleanTalk