Gok de virtuele pole

Gestart door Breaktest, 20 maart 2020 - 12:39:36

« vorige - volgende »

Breaktest

Het is een beetje behelpen, maar 't lijkt erop alsof een aantal virtuele GP's gereden gaat worden (met bekende en onbekende simacers, neem ik aan).
Vanwege het laatste hoef ik niet zo nodig een coureurs rangorde te raden, maar het voorspellen van virtuele poletijd kan natuurlijk wel.   
Misschien een ideetje om zo de tijd te overbruggen tot we weer echt back in business zijn.
Het is natuurlijk alleen leuk als er meer mensen mee doen. Wat mij betreft zonder punten, al kan achteraf altijd een rangorde worden opgesteld.

https://www.gpblog.com/nl/nieuws/56952/formule-1-organiseert-zondag-online-grand-prix-met-f1-coureurs-aan-de-start-.html

Het eerste evenement begint op zondag 22 maart om 21:00. Ik heb geen idee welk format men verder gebruikt, maar laten we een veilige marge houden. Je kunt je tijd posten tot de vrijdagnacht ervoor om 00:00 (in dit geval dus vrijdag 20 mrt).
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

#2
Jammer dat het niet aanslaat. Het is naar mijn mening 't beste wat je nu kunt doen. En ik ben ook vooral verrast door de realistische tijden die gereden worden.
(Voor mij dubbel jammer want met een gereden poletijd van 1:27.629 zat ik er minder dan 1/10e naast; ik geloof niet dat me dit in het echt ooit is gelukt)

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Eigenlijk begrijp ik er geen hout meer van. Er lijken twee Bahrein simraces te zijn gereden; deels met dezelfde deelnemers ook nog.

en

Misschien word ik toch te oud voor dit soort dingen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Ik heb het niet gevolgd  :)

BMW.WilliamsF1

Mja ik snapte t ook niet, er was een race om 7 en een race om 9 uur.