Nieuwe F1 2020

Gestart door C.G. de Beaufort, 10 februari 2020 - 13:44:12

« vorige - volgende »

Sabai

Mooie livery van de nieuwe Alpha Tauri.

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 16 februari 2020 - 13:30:26
Mooie livery van de nieuwe Alpha Tauri.

Vind ik ook! De blauwe livery van vorig jaar was mooi maar deze mag er ook echt zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Mwah; speels ontwerp maar die kleurstelling geeft een weinig warme uitstaling. En ik stoor me natuurlijk weer aan de verkeerde dingen - Allard Kalff die per zin vijf klemtonen legt. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Racing Point wordt het fabrieksteam van Aston Martin. Stroll investeert 182 miljoen pond in Aston Martin :

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/376702/racing-point-wordt-in-2021-fabrieksteam-van-aston-martin/

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Citaat van: Mickey op 11 februari 2020 - 11:42:13
Fair enough.

Maar er is in elk geval de intentie tot voortzetting. De geruchten gaven vooral blijk van het tegenovergestelde.

Is het niet zo dat een motor-fabrikant slechts 3 teams mag bedienen? McLaren is het vierde team waardoor wordt aangenomen dat Mercedes richting een vertrek beweegt.

C.G. de Beaufort

Williams FW43 (2020) :



Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Ik heb niet alle introducties gevolgd, maar een extreem smalle neus lijkt de trend van 2020. Dus als meerdere (top)teams dit als ei van columbus zien, zie ik het (opnieuw)somber in voor teams als Haas en Williams. De grootste vraag voor komend seizoen lijkt me sowieso of er teams zijn die meer dan 1 positie in de ranglijst zullen opschuiven. 'T zou me verbazen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Alfa Romeo C39 :



Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

De nieuwe Force India is echt zo interessant. De motor, versnellingsbak en achterwielophanging van Mercedes hadden ze al. Nu hebben ze de hele voorkant van de Mercedes van 2019 gewoon gekopieerd. Dat is een risico want hun ingenieurs weten natuurlijk niet alle details waarom die voorkant er zo uitziet. Dat moeten ze allemaal uitvogelen en hopelijk op een goeie manier zelf toepassen. Als het lukt, heb ik er in zekere zin toch sympathie voor. Het is nog wat anders dan je onderdelen door een ander bedrijf te laten ontwikkelen.