Formule 1 Model BAR HONDA (1:5) Te koop

Gestart door MS-Ferrari, 12 januari 2020 - 12:07:06

« vorige - volgende »

MS-Ferrari

Geachte forum leden,

Langs deze weg wil ik liefhebbers c.q. verzamelaars van Formule 1 modellen de verkoop van een enig, uniek, authentiek 1 : 5 schaalmodel! van een BAR HONDA Formule 1 racewagen (race/model-jaar 2002, coureur Olivier Panis) onder de aandacht brengen. Het model is ca. 92 cm lang 37 cm breed, 23 cm hoog, weegt 9.2 kg en is tot in de kleinste details uitgevoerd en heeft een echtheidscertificaat van de BAR HONDA renstal. Het model kan desgewenst geleverd worden inclusief 8 mm dik hardglazen uitschuifbare vitrinekast met onderkast en lade (LxBxH=120x60x71 cm). Zie foto.
Voor de die-hard Formule 1 fan een pronkstuk om in zijn/haar bezit te hebben.
Op verzoek (alleen via email) kunnen meer gedetailleerde foto's toegestuurd worden. De bieden vanaf prijs voor dit exclusieve model is € 9500,00. Verkoop van dit model vindt vooralsnog alleen plaats aan geïnteresseerden binnen Nederland en België. Via dit forum kunnen geïnteresseerden hun bod uitbrengen via de email. Communicatie zal alleen plaatsvinden via email. De geïnteresseerde met het hoogste bod zal door mij uitgenodigd worden om het model te komen bekijken en de koopovereenkomst te sluiten met bijbehorende betalings- c.q. leveringsvoorwaarden.

Robbert65

Ik vind de foto een beetje klein en ik zou graag een foto zijaanzicht bij de post zien eerlijk gezegd...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

MS-Ferrari

Hallo Robbert65,
Ik heb de foto vervangen voor twee andere foto's, t.w. 1 genomen vanaf schuin links voor 1 genomen op de zijkant. Omdat de bijlagen samen niet groter kunnen zijn dan 152 kB kan ik ze helaas niet groter op de post zetten. Bij serieuze interesse kan ik altijd grotere foto's per email opsturen.

Sabai

Ik vond dat destijds altijd een mooie auto.

Robbert65

Je had ook een race met die auto in een split livery, ene kant Lucky Strike, andere kant een ander merk, blauw. Silk? Mild 7? kweeniemeer....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

555, geloof ik. En dat was in 1999, niet in 2002, maar inderdaad wel de BAR.

Het model dat hier te koop staat is wel echt heel bijzonder, ik vraag me af wie het gebouwd heeft en wat het verhaal erachter is. Helaas niet in een prijscategorie die voor mij is weggelegd.

MS-Ferrari

Het is gebouwd in opdracht van de BAR Honda renstal en heeft een ondertekend echtheidscertificaat van BAR Honda en is uniek in zijn soort! De grootste schaalmodellen die aangeboden worden zijn schaal 1:8.

Robbert65

Er zijn af en toe grote internationale veilingen voor dit soort automobilia. Ik zou daar mijn pijlen op richten als ik jou was ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Robbert65 op 28 januari 2020 - 01:46:50
Je had ook een race met die auto in een split livery, ene kant Lucky Strike, andere kant een ander merk, blauw. Silk? Mild 7? kweeniemeer....

Dat was niet bij 1 race, maar het complete 1999 seizoen. Ze hadden voor de 1e race begon 2 verschillende liveries. 1 Lucky Strike auto en 1 auto met 555 sponsoring. Maar dat mag niet, want F1 auto's moeten er binnen het zelfde team het zelfde uitzien. Dus hadden ze de auto's half Lucky Strike en half 555 gemaakt met een ritssluiting in het midden :)