Cijfer voor de race: Silverstone

Gestart door Sabai, 14 juli 2019 - 17:29:21

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai

Wat vonden jullie ervan?

Ik vond het spectaculair tot het incident met Vettel Verstappen. Daardoor puntje aftrek. Een 8

Jozef

Erg leuke race tot aan de safety car. Daarna kalfde het wat af. Zonder safety car was het wellicht leuker gebleven.

Wings


Van Wijk

Een 8 , leuke faire gevechten gezien.

gloudiesaurus

Een 8.
Constant actie op de baan. Hele mooie gevechten tussen Leclerc en Verstappen.
Wel jammer weer van de Mercedes 1-2.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik zat ook continu te denken: stel je voor dat Mercedes er gewoon niet zou zijn. Dan gingen de gevechten tussen Ferrari en Red Bull om de plaatsen 1 tot en met 4. Dan was dit een race waar we nog jarenlang aan zouden terugdenken.

Breaktest

8,2
Wat een sportweekend by the way.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

#7
8,5.
Een race die je zelden ziet. Spanning gelardeerd met furieuze gevechten. Mooiste moment vormde de fraaie inhaalactie buitenom van Leclerc op Gasly. Alleen al daarvoor was de Monegask voor mij de man van de dag.

Arthur

Ik kom tot een 9. Mooie akties gezien, zelfs tussen HAM en BOT. Zelfs de crash van VET doet geen afbreuk omdat het ten nadele van VER is, dat hoort ook bij racen. Jammer dat de strijd aan de kop beslist werd door de SC. Dat kwam HAM wel heel goed uit en toen wist ik dat HAM [zonder verdere incidenten] de winst al in de tas had. Heb me continu vermaakt [en zeker stevig en hardgrondig gevl..kt tijdens die chrash...]!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

C.G. de Beaufort

Na de flater van Vettel - hij ontnam een podium van Max -  kwam ik uit op een 8.

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Citaat van: Fietser op 15 juli 2019 - 08:04:04
8,5.
Een race die je zelden ziet. Spanning gelardeerd met furieuze gevechten. Mooiste moment vormde de fraaie inhaalactie buitenom van Leclerc op Gasly. Alleen al daarvoor was de Monegask voor mij de man van de dag.

Gasly kon geen weerstand bieden en was geen partij voor Leclerc. De move op Gasly is geen actie die mij naar de punt van mijn stoel dwingt. De wijze waarop Leclerc Verstappen achter zich wist te houden vond ik véél indrukwekkender. Daar liet hij zien dat hij uit racehout gesneden is. Racehout van het beste soort.

Jozef

Weer een spambot die zich probeert te mengen onder de normale mensen, tegenwoordig spreken ze blijkbaar ook al Nederlands. :o

Tuesday

Citaat van: Jozef op 13 augustus 2019 - 12:07:31
Weer een spambot die zich probeert te mengen onder de normale mensen, tegenwoordig spreken ze blijkbaar ook al Nederlands. :o
lijkt mij geen bot hoor.

Jozef

Kan me inderdaad vergissen, ik had de post erboven niet gelezen. Blijft toch opmerkelijk om een topic van een maand geleden boven te halen met zulke nietszeggende reactie.

Als er toch een echte persoon achter Kebebza zit, dan mijn excuses!

Mickey

Citaat van: Tuesday op 13 augustus 2019 - 12:21:13
Citaat van: Jozef op 13 augustus 2019 - 12:07:31
Weer een spambot die zich probeert te mengen onder de normale mensen, tegenwoordig spreken ze blijkbaar ook al Nederlands. :o
lijkt mij geen bot hoor.

Nee?