GP van Engeland 2019

Gestart door Breaktest, 10 juli 2019 - 11:49:04

« vorige - volgende »

Mickey

Ik hoor dat verschil niet op tv hoor.

Jozef

De voorsprong van Mercedes is toch kleiner dan ik voor het weekend had verwacht. Bottas' tijd was wel zijn eerste poging in Q3 dus dat doet me vermoeden dat er nog wel een klein beetje marge op zat bij beide coureurs.

Sabai

Ik vermoed dat door de regen ook weinig rubber ligt.

Mickey


Breaktest

Allemachtig, kan dat iets kleiner?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Citaat van: Breaktest op 14 juli 2019 - 11:38:20
Allemachtig, kan dat iets kleiner?

Hij heeft de http://nl.tinypic.com/?t=postupload niet begrepen.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey

Mijn telefoon resized automatisch dus niets aan de hand hier.

Mijn welgemeende excuses voor mijn lompheid. En ik maar denken dat ik iemand zou verblijden met een leuke infographic. Wat was ik denkende?

Tuesday

Citaat van: Mickey op 14 juli 2019 - 12:40:36
Mijn telefoon resized automatisch dus niets aan de hand hier.

Mijn welgemeende excuses voor mijn lompheid. En ik maar denken dat ik iemand zou verblijden met een leuke infographic. Wat was ik denkende?
was je vroeg op, of nog laat wakker?

Mickey


Fietser

Fijn dat Gasly goed presteerde in Silverstone. Geeft hem wat rust en de speculanten bezinning.
Fijn dat Verstappen weer in zijn bekende stijl de race kon inkleuren.
Fijn dat Leclerc zijn daad bij het woord voegde: zonder reserve hard verdedigen én fel aanvallen t.o.v. concollega Verstappen. Op Silverstone deed hij beide.
Fijn dat Sainz weer zo hoog eindigde. Nu nog wat schaven aan zijn kwalificaties.
Fijn dat Bottas Hamilton geen duimbreed toegaf, voor zolang het duurde.

Kortom: hoewel ik het jammer vond dat, iets verderop, Federer op cruciale momenten niet kon doordrukken, vond ik het een fijn Engels weekend.

FolkertE

Ik weet. Iet of ik de enige ben of niet, maar ik denk dat Max snelheid genoeg had om zelfs Hamilton aan te vallen. Die zal wel wat gespaard hebben, maar Max was veel sneller dan Leclerc en Vettel. Ziet er goed uit.

De race was gaaf.

Breaktest

Max veel sneller dan Leclerc? Hooguit fractioneel sneller, en hij maakte meer fouten. Dus wat mij betreft was het 1-1.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

FolkertE

Citaat van: Breaktest op 16 juli 2019 - 19:57:50
Max veel sneller dan Leclerc? Hooguit fractioneel sneller, en hij maakte meer fouten. Dus wat mij betreft was het 1-1.
Ik vond er toch een duidelijk verschil zat. Max was zeker 3 of 4 tiende sneller. Max maakte veel foutjes omdat hij probeerde te pushen en in vuile lucht reed. Hij liep ook redelijk makkelijk weg van Leclerc toen hij er voor zat.

Wings

Citaat van: FolkertE op 16 juli 2019 - 19:51:06
Ik weet. Iet of ik de enige ben of niet, maar ik denk dat Max snelheid genoeg had om zelfs Hamilton aan te vallen. Die zal wel wat gespaard hebben, maar Max was veel sneller dan Leclerc en Vettel. Ziet er goed uit.

De race was gaaf.

Het doet er niet toe.