GP van Engeland 2019

Gestart door Breaktest, 10 juli 2019 - 11:49:04

« vorige - volgende »

Breaktest

Effe het topic gemaakt voor al uw hersenspinsels over de GP zelf.
Zoals gebruikelijk garantie tot aan de deur, maar met haar snelle baan, ruime inhaalmogelijkheden en enthousiast publiek biedt de GP van Engeland wel vaak kans op spektakel.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Zou Oostenrijk een one off zijn, vraag ik me als eerste af.

Sabai

Citaat van: Mickey op 10 juli 2019 - 12:52:10
Zou Oostenrijk een one off zijn, vraag ik me als eerste af.

Dat gaan we dit weekend zien :). Oostenrijk  en Silverstone zijn beide circuits met snelle bochten dus ik verwacht dat ze voor Ferrari  zitten.

Matthijs

Volgens mij kwam alles samen in Oostenrijk, viel alles op zijn plek voor Verstappen. Het is niet reëel om te verwachten dat hij weer even voor de zege gaat maar ik verwacht/hoop wel dat Red Bull er de komende races vrij dicht op zit.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2019 - 22:16:34
Volgens mij kwam alles samen in Oostenrijk, viel alles op zijn plek voor Verstappen. Het is niet reëel om te verwachten dat hij weer even voor de zege gaat maar ik verwacht/hoop wel dat Red Bull er de komende races vrij dicht op zit.
niet alles, bij de start ging er toch wel het 1 en ander mis. Qua snelheid zaten ze er het hele weekend al goed bij en in de race stak Max er gewoon duidelijk boven uit. Maar goed, ik verwacht ook gewoon Mercedes weer vooraan komend weekend.

Jozef

Mercedes reed op halve kracht in Oostenrijk, ik denk inderdaad dat ze in Engeland met de vingers in de neus winnen.

C.G. de Beaufort

Eerste training Silverstone, Gasly heeft de snelste tijd gereden. Ik denk dat Marko kwaadheid eindelijk op Gasly heeft ingewerkt. Nu graag ook in de kwalificatie.

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

Ik denk dat Gasly op het goede moment op de opdrogende baan reed. ;)

C.G. de Beaufort

Citaat van: Jozef op 12 juli 2019 - 13:39:11
Ik denk dat Gasly op het goede moment op de opdrogende baan reed. ;)

Dat denk ik van niet.  ;)

Groet,

C.G. de Beaufort




Jozef

Oké, dus volgens jou was hij plots een halve seconde tot een seconde sneller dan Mercedes omdat Marko eens goed tegen 'm geschreeuwd heeft, maar was dat effect tijdens de tweede training ook weer uitgewerkt. Prima.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 juli 2019 - 18:42:34
Oké, dus volgens jou was hij plots een halve seconde tot een seconde sneller dan Mercedes omdat Marko eens goed tegen 'm geschreeuwd heeft, maar was dat effect tijdens de tweede training ook weer uitgewerkt. Prima.
waarschijnlijk rijdt ie gewoon iets lichter vandaag. Dat was althans de theorie bij Sky. Met een opdrogende baan leek het iig niet te maken te hebben.

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 juli 2019 - 12:48:54
Eerste training Silverstone, Gasly heeft de snelste tijd gereden. Ik denk dat Marko kwaadheid eindelijk op Gasly heeft ingewerkt. Nu graag ook in de kwalificatie.

Groet,

C.G. de Beaufort

Gelukkig dan maar! Dan kan Max aan de bak. ;)

Matthijs

Citaat van: Jozef op 12 juli 2019 - 18:42:34
Oké, dus volgens jou was hij plots een halve seconde tot een seconde sneller dan Mercedes omdat Marko eens goed tegen 'm geschreeuwd heeft, maar was dat effect tijdens de tweede training ook weer uitgewerkt. Prima.
De sfeer wordt er hier niet beter op. Er zijn legio opties om ervoor te zorgen dat je een snelle ronde kan rijden maar vooralsnog heeft Gasly gewoon een goed weekend.

Sabai

Nou ik denk dat het meer geluk dan wijsheid is van Gasly.  Laten we eerst maar kijken hoe hij het in de kwalificatie doet.

Breaktest

Het zal wel een perceptieprobleem zijn, maar het lijkt wel of die wagens op Silverstone braver dan ooit klinken.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond