GP van Duitsland 2019

Gestart door WarOnDrugs, 01 juli 2019 - 13:26:13

« vorige - volgende »

WarOnDrugs

Lieve formule 1 vrienden,

De GP van Duitsland zal mijn F1 ontgroening worden en dat brengt gelijk een aantal vragen met zich mee die ik niet kan terug vinden op het forum danwel op Google. Ik heb camping kaartjes gekocht voor camping C3. En de planning is om woensdag of donderdag richting Duitsland te vertrekken.

Zijn er mensen de laatste jaren op Hockenheim geweest tijdens de F1 die onderstaande vragen zouden kunnen beantwoorden?


  • Volgens de website zou er elektra aanwezig moeten zijn. Kan ik hier ook echt vanuit gaan en een koelkast meenemen? Of kan ik beter zelf een aggregaatje huren?
  • Kan ik er vanuit gaan dat ik de auto naast de tent kan parkeren op C3? Of is er ook een kans dat de auto op een parkeerterrein moet achterblijven en we dus met de spullen moeten sjouwen?
  • Zijn we te laat voor een fatsoenlijke plek met elektra als we donderdagmiddag arriveren?
  • Is er genoeg plek om een partytent neer te zetten met wat zitplekjes erbij of is het vechten om een plekje?

Mijn dank is groot!

Jozef

Ik heb bij andere evenementen op camping C2 gestaan bij Hockenheim en er is gewoon elektriciteit. Het zijn Duitsers, als ze zeggen dat ze wat doen, dan doen ze het ook. ;) Dat betekent wel niet dat er elke twee meter een stopcontact is, dus als je echt stroom aan je tent nodig hebt, voorzie dan een haspel of zo.

Hoe druk het op donderdagmiddag is weet ik niet, maar mits een beetje gepuzzel denk ik dat je gemakkelijk een partytentje kwijt kunt. En bij mijn weten kun je met de auto het terrein op. Op C2 is dit in elk geval wel zo, voor C3 ben ik niet 100% zeker maar ik geloof van wel.

WarOnDrugs

Bedankt Jozef! Wellicht nog iemand anders uit eerste hand ervaring tijden de F1? Wil namelijk graag weten of het de moeite is om een elektrische koelkast mee te nemen.

groet