Oostenrijk cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 30 juni 2019 - 16:53:43

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Matthijs

Het duel van Raikkonen met Gasly werd meermaals in beeld gebracht (volgens mij is Gasly er nog niet voorbij...). Norris werd een paar keer in beeld gebracht, de aanval van Vettel op Hamilton kan ik me nog herinneren. Ook in het achterveld met Russell en Magnussen kwam het even in beeld. Geen slechte regie volgens mij.

Jozef

Maar Sainz die er 4 of 5 inpakt, daar hebben we er geen énkele van gezien. Tja, dat stoort me wel echt.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 01 juli 2019 - 16:15:52
Maar Sainz die er 4 of 5 inpakt, daar hebben we er geen énkele van gezien. Tja, dat stoort me wel echt.
misschien waren het eenvoudige DRS actie's? we hebben ze niet gezien, dus lastig inschatten.. Bij gebrek aan actie in de top 10 vind ik prima wanneer ze verder kijken, maar heel erg interessant vind ik die gevechten verderop doorgaans niet.

Breaktest

Het viel mij ook al op dat de eerste helft onevenredig veel aandacht voor Red Bull was. Soms dacht ik naar Max te kijken terwijl dat Gasly was, terwijl Sainz op dat moment waarschijnlijk meer show te bieden had.
Eigenlijk zou de regie heel simpel moeten zijn: je brengt de auto's in beeld waarvan de onderlinge afstand het geringste is. Zijn twee duels tegelijk gaande, dan kies je voornamelijk voor het voorste gevecht, en in de replay voor wat daarachter gebeurt.  Over het algemeen ben ik echter best tevreden over de beeldverslaglegging.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

Een dikke 9 hier. In het begin leek het weer richting wat saais te gaan maar dat werd meer dan goed gemaakt. Voor een 10 had er nog een stevig/langer duel of een flinke klapper [zonder letsel uiteraard] mogen plaatsvinden. Maar je hoort mij niet klagen uiteraard  8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel