Oostenrijk cijfer voor de race?

Gestart door Sabai, 30 juni 2019 - 16:53:43

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai

Wat vonden jullie ervan?

Wat ben ik blij dat ik ervoor ben thuis gebleven vandaag  :) Eerste deel was wat minder maar na de stops werd het super. Een 9

En de Mercedes verslagen op eigen kracht dus de komende races gaan hopelijk eindelijk leuk worden

Mickey

Een 10.

Hier kijk je voor. Waanzinnig.

C.G. de Beaufort

Hier kijk ik voor. Max, Leclerc, Bottas... Max van 7e naar de 1e plaats. Fantastisch.

Een 9.  8)

Groet,

C.G. de Beaufort


Wings

Beginfase een 6, eindigend met een 10. Een 8 lijkt mij een prima score.

Robbert65

10. nog nooit zoveel lol gehad met een GP waar het niet regende...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Breaktest

9. Het kan eigenlijk niet beter, maar die 10 bewaar ik voor het verslaan van Hamilton in rechtstreeks direct duel.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: Sabai op 30 juni 2019 - 16:53:43
Wat vonden jullie ervan?
Man, ik stond te springen achter mijn tablet - toen ie Bottas pakte.
Toen ie de kop pakte hing ik in de kroonluchter!
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Matthijs

Man, fantastische race. Wat heerlijk na Frankrijk, toen was ik echt wel zuur.

Fietser

Uitzonderlijke wedstrijd. Ik zeg 9. Uitzonderlijk vooral doordat het entertainment werd gebracht door slecht één coureur.

Van Wijk

Een negen, wat een race, heerlijk .

Jozef

Citaat van: Fietser op 01 juli 2019 - 07:25:26
Uitzonderlijke wedstrijd. Ik zeg 9. Uitzonderlijk vooral doordat het entertainment werd gebracht door slecht één coureur.
Correctie, het entertainment van slechts één coureur werd in beeld gebracht. Als de regie ook maar enige aandacht had gehad voor Carlos Sainz die met name na zijn pitstop de ene na de andere tegenstander opraapte, dan hadden we een nóg leukere middag gehad.

Fietser

Citaat van: Jozef op 01 juli 2019 - 12:06:47
Citaat van: Fietser op 01 juli 2019 - 07:25:26
Uitzonderlijke wedstrijd. Ik zeg 9. Uitzonderlijk vooral doordat het entertainment werd gebracht door slecht één coureur.
Correctie, het entertainment van slechts één coureur werd in beeld gebracht. Als de regie ook maar enige aandacht had gehad voor Carlos Sainz die met name na zijn pitstop de ene na de andere tegenstander opraapte, dan hadden we een nóg leukere middag gehad.
Eens. Als kijker word je zeker beïnvloed door de TV-regisseur.

Mickey

Het lijkt mij evident dat de regie liever een ontketende Verstappen in beeld brengt, die mogelijk een podium, P2, of de race naar zich toetrekt, dan Sainz, die op een ronde uiteindelijk als achtste finisht. Hoe goed zijn race ook was. Dat is puristenvoer, voor nerds als wij.

Jozef

Klopt, maar volgens mij was het niet onmogelijk om het allebei te tonen hoor. Sainz' voortgang vond vooral plaats in de rondjes dat Verstappen bezig was met kloofjes dichten, niet met inhaalbewegingen. Ik vond de regie dus echt wel treurig gisteren. De race van Sainz zal een dezer dagen nog wel op F1.com verschijnen als troostprijs, hoop ik.

Edit: on-topic, ik heb overigens ook een 9 gegeven.