Carrousel 2020

Gestart door Breaktest, 30 juni 2019 - 13:42:22

« vorige - volgende »

Sphinx

CitaatIk heb de hele historie van Nigel Mansell niet meegemaakt, maar had die niet een comeback die hij na een race of 3 opgaf?

Ja, twee keer zelfs. In 1994 viel hij nog de laatste drie races in bij Williams. In 1995 kreeg Coulthard dat zitje,dus hoopte hij bij Mclaren het nieuwe Mercedes project vorm te geven. Martin reed echter de eerste twee races omdat de wagen te krap was voor Mansell en de twee races daarna brachten ook geen verbetering.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Sabai op 02 juli 2019 - 14:42:07
Kubica zou de eer aan zichzelf moeten houden. Het is gewoon beschamend .
Echt treurig verhaal. Het gaat nog slechter dan waar ik voor vreesde. Aanvankelijk dacht ik dat het aan iets in de auto zou liggen maar Russell is op alle vlakken structureel sneller dus ik denk dat het aan de coureur ligt.

Sabai

Citaat van: Matthijs op 02 juli 2019 - 16:10:21
Citaat van: Sabai op 02 juli 2019 - 14:42:07
Kubica zou de eer aan zichzelf moeten houden. Het is gewoon beschamend .
Echt treurig verhaal. Het gaat nog slechter dan waar ik voor vreesde. Aanvankelijk dacht ik dat het aan iets in de auto zou liggen maar Russell is op alle vlakken structureel sneller dus ik denk dat het aan de coureur ligt.

Russel weet zelfs voor een HAAS te finishen

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Hulkenberg zal nooit bij een topteam komen. Hij had er al gezeten als hij zo goed was. En ik zie eerder een ruil met Kvyat na de zomer .

Dat zou overigens wel heel tof voor Kvyat zijn.

Jozef

Hülkenberg zou een uitstekende Bottas-rol kunnen vervullen bij een topteam, dus zeg nooit nooit.

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 06 juli 2019 - 12:08:40
Twee berichtjes vandaag:
wijsneus1 (Doornbos): 'Hulkenberg naar Mercedes'
wijsneus2 (Plooij): 'Hulkenberg naar Red Bull'

https://racingnews365.nl/red-bull-sprak-met-hulkenberg-over-contract
https://www.f1maximaal.nl/nieuws/formule-1/237286/doornbos-max-blijft-bij-red-bull-honda-koopt-toro-rosso-hulkenberg-naar-mercedes
Misschien moet je minder wijsneuzerig doen over verhalen die verschijnen op de obscuurste plekjes van het internet. Het zal best dat de door jou als wijsneuzen gekwalificeerde heren het over Hülkenberg hebben gehad maar de kans dat er hier en daar sprake is van uit verband geruk en overdrijving is aanmerkelijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 07 juli 2019 - 22:37:29
Citaat van: Breaktest op 06 juli 2019 - 12:08:40
Twee berichtjes vandaag:
wijsneus1 (Doornbos): 'Hulkenberg naar Mercedes'
wijsneus2 (Plooij): 'Hulkenberg naar Red Bull'

https://racingnews365.nl/red-bull-sprak-met-hulkenberg-over-contract
https://www.f1maximaal.nl/nieuws/formule-1/237286/doornbos-max-blijft-bij-red-bull-honda-koopt-toro-rosso-hulkenberg-naar-mercedes
Misschien moet je minder wijsneuzerig doen over verhalen die verschijnen op de obscuurste plekjes van het internet. Het zal best dat de door jou als wijsneuzen gekwalificeerde heren het over Hülkenberg hebben gehad maar de kans dat er hier en daar sprake is van uit verband geruk en overdrijving is aanmerkelijk.
Ik leg je prachtige advies naast me neer Robbert, en haal mijn schouder op over je een agressieve toon. Ik heb er linkjes bij gedaan opdat ieder voor zichzelf kan bepalen of iets uit zijn verband is gerukt of niet. En for your interest, iedereen die beweringen over de toekomst doet is voor mij een wijsneus, vooral als ze elkaar tegenspreken. Om met Mark Knopfler te spreken, two men say, they're Jesus; one of them must be wrong.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Was absoluut niet aggresief bedoeld zeg! Ik ben veel, maar zeker niet aggresief;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Breaktest

Citaat van: Robbert65 op 08 juli 2019 - 19:18:08
Was absoluut niet aggresief bedoeld zeg! Ik ben veel, maar zeker niet aggresief;)
Nou gelukkig maar.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Van de week is bekend geworden dat Alonso niet op een terugkeer bij McLaren hoeft te rekenen. 

Ik vraag me af in hoeverre het debacle bij Indycar een rol heeft gespeeld. Ik denk meer dan nu naar buiten komt.
Het zou goed kunnen dat Alonso zelf de grote initiator achter dat project was - en McLaren dus met flinke kosten heeft opgezadeld, zonder dat zich dat uitbetaalde (afgezien dat een deel te wijten was aan McLarens spreekwoordelijke zelfoverschatting). Ik hoor ook niets meer van een van eventueel vervolg van dat project.
In het onwaarschijnlijke geval dat ie wel voor de hoofdprijs had kunnen gaan, had de F1 wereld er vandaag wellicht toch iets anders uitgezien. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Sainz en Norris blijven in ieder geval bij McLaren  :)

Ben benieuwd wat Red Bull zal doen met Gasly.

En ik denk dat Renault wel voor Ocon zal kiezen. Een Franse coureur in een Franse auto. Ricciardo heeft nog een contract, dus niet onlogisch dat er over Hulkenberg gesproken wordt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Ben benieuwd of Hülkenberg naar Red Bull verkast. Zou zonde zijn als hij buiten de boot piest. Gasly nog een jaar naar Toro Rosso?

C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 11 juli 2019 - 20:54:03
Ben benieuwd of Hülkenberg naar Red Bull verkast. Zou zonde zijn als hij buiten de boot piest. Gasly nog een jaar naar Toro Rosso?

Het zou goed zijn voor Max, Nico kan goed opschieten met'm en... hij spreekt Nederlands.

Groet,

C.G. de Beaufort


Matthijs

Volgens mij is Hülkenberg een goede (tweede) rijder voor Red Bull. Is volgens mij op beslissende momenten net iets minder dan Ricciardo maar daarmee zit hij dus Verstappen niet in de weg.