GP van Frankrijk

Gestart door Sabai, 21 juni 2019 - 16:45:00

« vorige - volgende »

Sabai

We gaan weer los  :D

In tweede sessie een incident tussen Hamilton en Verstappen.  Identieke overtreding van dezelfde regel in Canada. Er is een onderzoek gestart na de sessie. Ben benieuwd wat de straf word want ze moeten nu natuurlijk wel consequent blijven of juist niet ?  :)

Mocht iemand nog een intro willen schrijven ik plak hem er wel in .

Tuesday

Citaat van: Sabai op 21 juni 2019 - 16:45:00
We gaan weer los  :D

In tweede sessie een incident tussen Hamilton en Verstappen.  Identiek aan Canada. Er is een onderzoek gestart na de sessie. Ben benieuwd wat de straf word want ze moeten nu natuurlijk wel consequent blijven of juist niet ?  :)

Mocht iemand nog een intro willen schrijven ik plak hem er wel in .
het incident was zeker niet identiek, maar mogelijk wel een overtreding van dezelfde regel. Zal wel met een sisser aflopen. Het zou overigens gaan om gevaarlijk rijden, dan zou het toch niet uit moeten maken of het een vrije training is of een race? gevaarlijk is gevaarlijk.

Mickey

Balen, de eerste keer in járen dat ik niet live kan kijken, zondag. Kijk via Ziggo. Weet iemand of je de race later volledig kan terugzien, met de Ziggo Go app?

Sabai

Citaat van: Mickey op 21 juni 2019 - 17:15:43
Balen, de eerste keer in járen dat ik niet live kan kijken, zondag. Kijk via Ziggo. Weet iemand of je de race later volledig kan terugzien, met de Ziggo Go app?

Tegen betaling kan alles bij Ziggo  :)

Sabai

Citaat van: Tuesday op 21 juni 2019 - 17:13:52
Citaat van: Sabai op 21 juni 2019 - 16:45:00
We gaan weer los  :D

In tweede sessie een incident tussen Hamilton en Verstappen.  Identiek aan Canada. Er is een onderzoek gestart na de sessie. Ben benieuwd wat de straf word want ze moeten nu natuurlijk wel consequent blijven of juist niet ?  :)

Mocht iemand nog een intro willen schrijven ik plak hem er wel in .
het incident was zeker niet identiek, maar mogelijk wel een overtreding van dezelfde regel. Zal wel met een sisser aflopen. Het zou overigens gaan om gevaarlijk rijden, dan zou het toch niet uit moeten maken of het een vrije training is of een race? gevaarlijk is gevaarlijk.

Lijkt mij volgens de letter van de regel wel.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 21 juni 2019 - 17:13:52
Citaat van: Sabai op 21 juni 2019 - 16:45:00
We gaan weer los  :D

In tweede sessie een incident tussen Hamilton en Verstappen.  Identiek aan Canada. Er is een onderzoek gestart na de sessie. Ben benieuwd wat de straf word want ze moeten nu natuurlijk wel consequent blijven of juist niet ?  :)

Mocht iemand nog een intro willen schrijven ik plak hem er wel in .
het incident was zeker niet identiek, maar mogelijk wel een overtreding van dezelfde regel. Zal wel met een sisser aflopen. Het zou overigens gaan om gevaarlijk rijden, dan zou het toch niet uit moeten maken of het een vrije training is of een race? gevaarlijk is gevaarlijk.
Dan krijgt ie waarschijnlijk 5 strafseconden voor FP3.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Het is me overigens een raadsel waarom de GP van Frankrijk uitgerekend op Paul Ricard wordt gehouden.
Het lijkt wel een geverfde parkeerplaats. Bovendien, zo'n gigantisch land, en dan gaan ze om de hoek van Monaco zitten. Ik geloof ook niet dat het geliefd onder de rijders is; eigenlijk wordt niemand blij van dat circuit.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Bernie is er wel gelukkig mee geloof ik  :) verder ben ik het met je eens.

Mickey

Ja ook eens. Ik ga ook vast niet de meest spectaculaire race van het jaar missen.

Mickey

Zit ff VT3 te kijken, wat een onogenlijk lelijke baan is het eigenlijk zeg, met die kleuren.

Van Wijk

Ik dacht dat het aan mij lag, inderdaad wat is dit een raar circuit.
Vanaf de onboard beelden valt mee, vanaf bovenaf gefilmd is net een grote lollie.

Sabai

Zo wat is het spannend.  :-X

C.G. de Beaufort

Wat een klote race. Ze zijn ong. allemaal hetzelfde als de start... lang leve de FIA-regulations.

Bah.

Groet,

C.G. de Beaufort


Breaktest

Ik heb een kwartier gekeken, en da's een kwartier zelfkastijding. Opheffen deze GP of naar terug Magny Cours
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Wings

Prima race. Geen spektakelstuk om de vingers bij af te likken maar aanvaardbaar. Heb genoten van de knokpartijen in het middenveld.