Cijfer voor de race :Spanje

Gestart door Sabai, 12 mei 2019 - 17:03:33

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai

Wat vonden jullie ervan?


Ik geef een heel mager zesje. Ik heb bewondering voor Mercedes maar het word wel erg saai op deze manier. Ferrari was afgelopen races al lachwekkend maar het begint nu wel belachelijk te worden. Die Binotto kunnen ze beter zo snel mogelijk vervangen en lekker technisch directeur laten zijn. Verstappen weer strak gereden maar komen nog zwaar tekort op Mercedes.

C.G. de Beaufort

Wanneer krijgen we nu eens een flonkerende race? Ook nu was er ook niets aan. Iedereen bleef ongeveer op dezelfde plaats. Wederom een 5.

Groet,

C.G. de Beaufort

Tuesday

Citaat van: Sabai op 12 mei 2019 - 17:03:33
Wat vonden jullie ervan?


Ik geef een heel mager zesje. Ik heb bewondering voor Mercedes maar het word wel erg saai op deze manier. Ferrari was afgelopen races al lachwekkend maar het begint nu wel belachelijk te worden. Die Binotto kunnen ze beter zo snel mogelijk vervangen en lekker technisch directeur laten zijn. Verstappen weer strak gereden maar komen nog zwaar tekort op Mercedes.
Ik geef niet vaak een onvoldoende, maar hoger dan een vijf kom ik nu niet. Bij Ferrari ging het idd weer lekker soepel allemaal. 2 pitstops van ruim 4 seconden en teamorders die op zich beiden begrijpelijk waren, maar ook beiden veels te laat doorgevoerd. k Zou dat niet direct aan Binotto toeschrijven, dit is al jaren een groot probleem bij Ferrari, blijkbaar is dat niet heel makkelijk op te lossen.

Sabai

Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 mei 2019 - 17:12:07
Wanneer krijgen we nu eens een flonkerende race? Ook nu was er ook niets aan. Iedereen bleef ongeveer op dezelfde plaats. Wederom een 5.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wanneer  Mercedes niet mee mag doen. :P

Sabai

Ik vraag mij trouwens af of het niet beter was geweest om de regels omtrent de auto's in 2018 voor 3 jaar te laten voor wat het is. Dan krijgen teams tenminste de kans om aansluiting te vinden bij Mercedes.  Vorig jaar hadden we teminste 3 teams die op eigen kracht races konden winnen. Nu is het telkens weer hetzelfde liedje.

Jozef

Dat is grappig, toen Mercedes de voorbije jaren titel na titel won, was er vaak de roep om regelwijzigingen om de rangorde weer eens om te gooien.

Sabai

#6
Citaat van: Jozef op 12 mei 2019 - 17:46:03
Dat is grappig, toen Mercedes de voorbije jaren titel na titel won, was er vaak de roep om regelwijzigingen om de rangorde weer eens om te gooien.

Ik opper ook maar wat :) Ik snap ook niet waarom niemand hun concept qua chassis  kopieert

Fietser

#7
Matige race op een circuit waar inhalen tussen gelijkwaardige F1's zo goed als onmogelijk is. (Gaat Zandvoort volgend jaar echt Catalunya vervangen?) Ik dacht aan een vijf, maar dankzij de SC nog nipt een zesje.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 mei 2019 - 17:46:03
Dat is grappig, toen Mercedes de voorbije jaren titel na titel won, was er vaak de roep om regelwijzigingen om de rangorde weer eens om te gooien.
dat is niet grappig, maar een heel normaal fenomeen; namelijk F1 fans die verschillend denken.

Van Wijk

Een vijf, het leek wel of niemand zin had om te racen ( buiten de Haas rijders dan )

Robbert65

Aardige race, ik gaf een 7. Leuke gevechten in het middenveld, tussen Ferrari en Verstappen en een hoop strategische grappen en grollen. Leclerc op C1, Verstappen 2x achter elkaar op rood, die Honda lijkt zo snel nog niet, wat is Mercedes goed, want een gepruts bij Ferrari, nee, wel oké toch?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik vond het ook lang niet gek en zeker niet saai. Voortdurend strategische spanning en bij de safety car kneep ik 'm even; hoe zou dat aflopen?

Ik gaf een 8, want voor Barcelona was het gewoon prima, maar dat is misschien wat teveel van het goede.

Sabai

Qua strategie vond ik het ook wel interessant. Al werd het wel vrij snel duidelijk wat het ging brengen.

Wings


Arthur

Toch echt maar een 3 hier...!!! Halverwege uitgezet dus wellicht had er nog een 6 uitgekomen...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel