Cijfer voor de race: Bahrein

Gestart door Sabai, 31 maart 2019 - 21:06:46

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai


Robbert65

kopietje van mijn post in het GP van Bahrein topic:

Ik heb enorm genoten van de race. En dat terwijl Ajax-PSV simultaan gespeeld werd. Enorm blij dat McLaren hier duidelijk liet zien wat ik al dacht of hoopte: beter dan Renault en terug in de (sub)top. Slimmer, beter chassis en getalenteerde rijders. Noris pakt de punten en Sainz maakte vandaag de show. Verstappen moest alle zeilen bijzetten om Sainz voor te blijven.

Dat hij (VER) uiteindelijk vierde, bijna derde wordt is wel weer geheel op zijn conto te schrijven. RBR heeft nog erg veel werk te verzetten voor China.
Leclerc laat duidelijk zien dat er rekening met hem moet worden gehouden als kandidaat wereldkampioen. Er zijn er nu 5. Hamilton en Bottas staan in punten bovenaan, maar als Ferrari de boel technisch goed op orde krijgt zijn ze Mercedes zo voorbij. En als RBR Verstappen een goeie kar geeft vanaf Canada is hij zeker ook kandidaat. Voorlopig scoort hij nu al punten waar hij vorig jaar na twee wedstrijden nog met lege handen stond. Wanneer Newey dezelfde inhaalslag maakt als vorig jaar met de auto strijden er zomaar 5 man tot het eind om het kampioenschap.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

9 voor de race, maar -1 voor de DRS. Gewoon zes tiende winnen met DRS is echt belachelijk. Met een zone die de helft zo kort was, was het spannender geweest.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 31 maart 2019 - 22:03:41
9 voor de race, maar -1 voor de DRS. Gewoon zes tiende winnen met DRS is echt belachelijk. Met een zone die de helft zo kort was, was het spannender geweest.
voor mij een 8 maar -2 voor de DRS en Pirelli. Prima dat ze er beiden zijn, maar de invloed was vandaag veels te groot.

gloudiesaurus

Leuke race, zat van alles in! Een 8
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Ik moet bekennen dat ik maar deels gekeken heb en onthou me van een waarderingscijfer. Ik kan wel de esthetiek van een mooi symmetrisch vonkenspel waarderen, zoals Vettel liet zien.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

Puike race met dramatiek en mooie gevechten. Ben het echter wel eens met enkele voorgangers hierboven dat Bahrein toonde hoe opvallend kunstmatig het inhalen is geworden. Bovendien ben ik geen liefhebber van races in het donker - ondanks de mooie vonken soms. Al met al brengt mij dat (slechts) tot een zeventje.

Franky R.

Citaat van: Fietser op 01 april 2019 - 08:39:05
Puike race met dramatiek en mooie gevechten. Ben het echter wel eens met enkele voorgangers hierboven dat Bahrein toonde hoe opvallend kunstmatig het inhalen is geworden. Bovendien ben ik geen liefhebber van races in het donker - ondanks de mooie vonken soms. Al met al brengt mij dat (slechts) tot een zeventje.


Idem, maar ik geef een acht.


Had een negen kunnen zijn als Leclerc had gewonnen.

C.G. de Beaufort

Een mooie race. Veel dramatiek, zoals Vettel, Leclerc, Ricardo en Hulkenberg. Ik geef'm een 8.

Groet,

C.G. de Beaufort