Launch topic 2019

Gestart door gloudiesaurus, 07 februari 2019 - 14:19:17

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Hier is ie dan:



De nieuwe STR14. Qua kleurstelling niet veel veranderd. Opvallend is de kleinere sidepods en de simpelere barge boards die sinds dit seizoen verplicht zijn. En natuurlijk een nieuwe voorvleugel zonder flapjes.

BMW.WilliamsF1

En dit is de 2018 Williams in de kleurtjes van de 2019 auto.



Persoonlijk vind ik m niet erg mooi, maar hopelijk komt ie beter uit de verf op het circuit.

Sabai

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 11 februari 2019 - 18:30:09
Hier is ie dan:



De nieuwe STR14. Qua kleurstelling niet veel veranderd. Opvallend is de kleinere sidepods en de simpelere barge boards die sinds dit seizoen verplicht zijn. En natuurlijk een nieuwe voorvleugel zonder flapjes.


Lijkt veel op de rbr14 van vorig jaar.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Ja, die neemt Kubica mee. 23 miljoen per jaar begreep ik.

Sphinx

Citaat van: Robbert65 op 11 februari 2019 - 18:59:10
Rokit???

Het was even zoeken, van luidsprekers tot een kledingmerk, maar het gaat om een bedrijf genaamd ROK Brands, dat onder de naam ROKiT goedkopere smartphones op de markt wil brengen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Mij lijkt het op een rijdende tube tandpasta.

Sphinx

vanwege de sponsor dacht ik eerder aan een deoroller haha
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

JS JTD

Tot dusver vind ik de Toro Rosso er het fraaist uitzien.
Her en der zijn er ook motorgeluiden te horen, erg vermakelijk om de reacties te lezen van de "experts" op de GPupdate site. Dan met name de voorspellingen van het prestatieniveau op basis van die geluidsfragmenten.  ;D ;D ;D

BMW.WilliamsF1

hahaha ja de experts op sites als gpupdate zijn altijd erg hilarisch. Komen net kijken met hun grote bek en als iemand met 20 jaar F1 ervaring er iets onder zet wordt ie afgezeken :P

Arthur

Ik mag die kleurstelling van die HAAS best wel hoor. Beetje nostalgie. TR [qua kleur] nagenoeg hetzelfde als vorig jaar. Williams ziet er niet uit vind ik.... Eens later kijken of die Ferrari een nieuwe kleurstelling heeft  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Het is vooral leuk om te merken hoe het weer kriebelt. Vorig jaar was een mooi seizoen maar er zijn dit jaar zoveel veranderingen in de teamsamenstellingen, met Honda bij RBR en de veranderingen bij (AR) Sauber en Racing Point (SFI), Kvyat terug, zoveel rookies! hebben we ooit zoveel rookies in een seizoen gehad? Albon, Russel, Norris. Ja je mag Giovinazzi geen rookie noemen en Leclerc ook niet maar goed, wel een Ferrari rookie natuurlijk. Enfin, als je bedenkt hoeveel invalshoeken er gaan zijn, zeker in het begin van dit seizoen! Het moet haast wel nog boeiender worden dan de afgelopen jaren...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Dit is de nieuwe Renault R.S.19



https://www.gppits.net/nieuws/renault_presenteert_r.s.19/

Ik las trouwens dat dit nog het 2018 chassis is met de voor- en achtervleugel van 2019 en dat ze zaterdag misschien een shake down gaan doen, maar is allemaal nog niet zeker. Ze zitten dus aardig in tijdsnood met de auto op tijd af te krijgen. Hopelijk is de nieuwe motor wel helemaal klaar, anders wordt t weer een lastig seizoen voor ze.

Jozef

Ik denk niet dat het bij andere teams anders is. De productieplanning is zo krap mogelijk opgesteld om zo veel mogelijk ontwerptijd te hebben. Van andere teams hebben we ook nog geen echte foto's gezien, enkel computerbeelden (m.u.v. de Williams, maar ook dat was de auto van vorig jaar met een nieuw laagje verf). Dus de andere teams zijn waarschijnlijk ook nog niet klaar.

Sphinx

Lijkt wel of de hele F1 op zijn tenen loopt: Williams en Renault lijken de tests te missen, de helmfabrikanten hebben hun zaakjes niet op orde.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!