Launch topic 2019

Gestart door gloudiesaurus, 07 februari 2019 - 14:19:17

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

niet slecht, mooie livery wel en de voor en achtervleugel vallen me reuze mee.

Mickey

Mis alleen nog de John Player Special stickers.

Sabai

Lijkt ook veel op de lotus van een paar jaar geleden.

Sabai

Ik moet er trouwens wel om lachen hoe ze bij Haas pochen over dat ze red bull wel even gaan verslaan dit jaar.  Waar zouden ze die 3 seconden die ze misten gevonden hebben ?

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 08 februari 2019 - 12:01:56
Ik moet er trouwens wel om lachen hoe ze bij Haas pochen over dat ze red bull wel even gaan verslaan dit jaar.  Waar zouden ze die 3 seconden die ze misten gevonden hebben ?

Het is vooral de sponsor die dat roept, Rich Energy.
Hiervan beweren sommige dat het niet meer is dan een luchtkasteel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Prima wagen en het maakt mij niet uit dat 'ie lijkt op auto's van vroeger. Ik hoop dat ze de strijd met Renault kunnen aangaan. Red Bull is inderdaad nog wat te hoog gegrepen, blijkt wel weer dat de baas van Rich Energy niet zoveel weet over de Formule 1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 08 februari 2019 - 18:46:19
Prima wagen en het maakt mij niet uit dat 'ie lijkt op auto's van vroeger. Ik hoop dat ze de strijd met Renault kunnen aangaan. Red Bull is inderdaad nog wat te hoog gegrepen, blijkt wel weer dat de baas van Rich Energy niet zoveel weet over de Formule 1.

Het is nog maar de vraag of Rich Energy überhaupt wel geld heeft en niet zoiets is als Mastercard met Lola of T-minus bij Arrows in de jaren '90  ;)

Haas heeft een groot voordeel en dat is dat ze satelliet-team zijn van Ferrari. Ik verwacht ze wel weer in het middenveld.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus



Het is in ieder geval wel een markant figuur  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 08 februari 2019 - 21:49:24Haas heeft een groot voordeel en dat is dat ze satelliet-team zijn van Ferrari. Ik verwacht ze wel weer in het middenveld.
Benieuwd of dat echt zo blijft. Ferrari heeft nu een echt B-team in Hinwil, ik neem aan dat ze de focus daarop leggen.

Sphinx

Citaat van: gloudiesaurus op 08 februari 2019 - 22:01:27


Het is in ieder geval wel een markant figuur  :)

Doet me veel denken aan Thormund Giantsbane uit GoT. In de serie kwam het niet zo naar voren, maar in de boeken is deze Wilding ook een grote Fantast ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Toro Rosso doet zijn "launch" en helemaal niemand die erover praat. Dat geeft wel een beetje weer wat een anticlimax het was...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 11 februari 2019 - 18:15:08
Toro Rosso doet zijn "launch" en helemaal niemand die erover praat. Dat geeft wel een beetje weer wat een anticlimax het was...
waarom trek je die conclusie?