GP Pits Café

Gestart door Mickey, 29 november 2018 - 20:41:06

« vorige - volgende »

Mickey

Guys,

Met de toenemende activiteit hier en het overbruggen van de winterstop in gedachten, leek het mij eens tijd worden voor een centraal ouwehoertopic. Goed voor de 'bonding' ook, denk ik.

Laten we het hier vooral off-topic houden.  :) Dus een plek om interesses te delen, slap te lullen, bier, of geen bier. Dames, of niet. Werk, of liever niet. Hond of kat? Dat soort essentiële zaken.  ;D





Robbert65

Bier ja. Vrouwen ja!! Werk. Zekorrrrr. Geld :D Huisdieren stinken Mickey. Jeweetog. Nog een vraag voor de goegemeente: VI TV wel of niet ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sphinx

ik onthoud me van stemming. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en de enige keren dat ik er wat van hoor is wanneer een van de drie iets heel lomps geroepen heeft. Dus ben ik bevooroordeeld ;)
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jozef

Citaat van: Sphinx op 02 december 2018 - 15:32:02
ik onthoud me van stemming. Ik kijk er eigenlijk nooit naar en de enige keren dat ik er wat van hoor is wanneer een van de drie iets heel lomps geroepen heeft. Dus ben ik bevooroordeeld ;)
Ik dacht dat dit over vrouwen ging, tot ik omhoog scrolde om de post van Robbert te lezen.

Robbert65



Nostalgia, Josèf, de nostalgie is een lelijk ding.

Heimwee naar iets dat geweest is en nooit meer komen zal is killing voor de inborst. Het zal je optimistische kijk op zaken slopen en je blijdschap verdonkeren. Ik wens je sterkte ouwe Belg!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Schopje!

Happy New Year forumvriendjes!

Wings

Gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid toegewenst.

Wings

Morgen boosteren! De derde prik erin.

Mickey

Eerste mogelijkheid voor mij is 19 januari!

gloudiesaurus

Ik 13 januari! Hopelijk kan ik daarna weer veel GP's bezoeken  :)

Gelukkig nieuw jaar allemaal!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Mickey

Citaat van: Wings op 03 januari 2022 - 12:29:53
De prik zit erin.

Mee- of tegengevallen?

Hoor van veel mensen dat die derde nogal wat klachten veroorzaakt.

Jozef

Ik heb mijn derde gisteren gehaald en het is inderdaad geen lachertje. Maar ik ken ook net zoveel mensen die geen last hebben gehad.

Ik had van de tweede dosis (2x Pfizer) ook al 38 graden koorts. Nu een dosis Moderna en het is nog erger. Maar als je van de tweede al niks gemerkt hebt, is de kans groot dat je van de derde ook geen last krijgt, denk ik.

Mickey

Eerste geen last, tweede paar dagen keelpijn gehad. Maar sommigen schijnen compleet van de leg te zijn. Ik ben benieuwd. Hoop dat tegen de tijd dat die booster operationeel is, het land weer een beetje open mag hier.

Sabai

Misschien dat ze de zorg een keer kunnen gaan opschalen.  Blijft toch gek dat we het enige land zijn wat in lockdown is.