GP BRAZILIË: Driver of the Day

Gestart door Robbert65, 12 november 2018 - 00:45:41

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Hamilton
0 (0%)
Verstappen
12 (85.7%)
Ricciardo
1 (7.1%)
Räikkönen
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Leclerc
1 (7.1%)
Gasly
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
iemand anders, namelijk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Robbert65

Voor mij was Verstappen niet alleen de beste, maar ook verrassend de beste. Die Ocon is best een lullo.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 12 november 2018 - 00:45:41
Voor mij was Verstappen niet alleen de beste, maar ook verrassend de beste. Die Ocon is best een lullo.
de nieuwe generatie. Vettel en Hamilton hebben het nakijken... en ooit komt er weer iemand die beter gaat zijn dan Max.

Matthijs

Verstappen was misschien niet de personality of the day (discutabel), maar wel met afstand de smaakmaker van de race. Hij krijgt mijn stem. Eervolle vermelding voor Ricciardo en Leclerc.

Fietser

Citaat van: Matthijs op 12 november 2018 - 09:14:51
Verstappen was misschien niet de personality of the day (discutabel), maar wel met afstand de smaakmaker van de race. Hij krijgt mijn stem. Eervolle vermelding voor Ricciardo en Leclerc.
Eens.
Wat Ricciardo betreft: die leek zelfs sneller rond te gaan dan zijn teamgenoot. Ondanks dat was Verstappen voor mij beslist dé man. Tijdens en na de race!

Jozef

Verstappen verknoeide een zekere overwinning, Hamilton kreeg het maar cadeau, Bottas en de Ferrari-jongens lieten zich ook al niet opmerken. Blijven Ricciardo nog over en de jongens in de F1.5.

Ik zou nog bijna Vandoorne willen zeggen, die een keer duidelijk voor Alonso finisht. Maar dat lijkt me met zijn 15de plek écht flauw. ;D Dus is het tussen Leclerc en Ricciardo... Dan maar Dani, die liet toch een paar leuke dingen zien.

Breaktest

En dan even over de officiële Driver of the day list 2018:
Kleine troost: Verstappen wereldkampioen

Wat iedereen al lang weet - Max verstappen is dè smaakmaker van het circus - wordt  inmiddels ook in cijfers uitgedrukt. Met nog 1 race te gaan valt onze Maxie niet meer in te halen in de Driver of the day turflijst.


Verstappen 6
Ricciardo      4
Vettel      3
Hamilton      3
Raikkonen   1
Leclerc      1
Gasly      1
Alonso      1
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 november 2018 - 11:35:35
Verstappen verknoeide een zekere overwinning, Hamilton kreeg het maar cadeau, Bottas en de Ferrari-jongens lieten zich ook al niet opmerken. Blijven Ricciardo nog over en de jongens in de F1.5.

Ik zou nog bijna Vandoorne willen zeggen, die een keer duidelijk voor Alonso finisht. Maar dat lijkt me met zijn 15de plek écht flauw. ;D Dus is het tussen Leclerc en Ricciardo... Dan maar Dani, die liet toch een paar leuke dingen zien.
maar eindigde wel achter zn teamgenoot en met naar het leek de snelste auto buiten het podium. Ik ga voor Bottas.

Jozef

Hij eindigde achter zijn teamgenoot omdat hij van achteruit moest komen...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 november 2018 - 13:49:25
Hij eindigde achter zijn teamgenoot omdat hij van achteruit moest komen...
P11, na 5 ronden zat ie alweer op P6, op 3 seconden van Max. Verschil zat m vooral in de doortastendheid. Max ging de Ferrari's en de Mercedessen vrij makkelijk voorbij, terwijl Ricciardo bijna de hele race nodig had om Vettel en Bottas te verschalken.

FolkertE

Citaat van: Jozef op 12 november 2018 - 13:49:25
Hij eindigde achter zijn teamgenoot omdat hij van achteruit moest komen...
Dat maakte helemal niks uit. Max stond ook achter Bottas, Kimi en Vettel en die haalde hij vrij makkelijk in. Ricciardo kwam er niet voorbij en hij had alle kansen.

gloudiesaurus

Voor mij ook Max Verstappen. Iedereen heeft het nu over die actie met Ocon. Maar Verstappen reed wel Raikkonen, Vettel, Bottas, en Hamilton voorbij. En dat waren mooi cleane inhaalacties... Verstappen had gewoon recht op de zege in Brazilië.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Max. Geweldige race van de Nederlander. Dit is racen van het beste soort. Dat hij achteraf een steen in de vijver gooit vind ik prima. Ik heb mij prima gemaakt. Er worden wel een paar fans vermist, die hangen nog steeds in de gordijnen. :D